Publicitat
Societat · 29 de Febrer de 2012. 13:04h.

Caos al centre de Barcelona

Els estudiants tallen els principals carrers de l'Eixample

Caos al centre de Barcelona

Imatge del centre de Barcelona

Estudiants universitaris, vinguts des de diferents punts de la capital catalana com ara la Diagonal, la plaça d'Espanya o la plaça de Sants, han tallat la Gran Via de Barcelona, així com els principals carrers del centre de la capital catalana. Els estudiants protesten contra les retallades del Govern en l'àmbit universitari i contra l'augment de les matrícules universitàries.

Els concentrats han lluit pancartes contra els polítics. També han inutilitzat les portes del metro de la plaça de la Universitat, perquè els usuaris no hi poguessin accedir. La intenció dels estudiants és arribar fins a la conselleria d'ensenyament, situada a la Rambla de Catalunya, per fer sentir la seva veu.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#9 Ramon, Barcelona, 29/02/2012 - 18:42

El Felip fuig sempre l'encerta, per massa o per massa poc... i l'Arturu es deu haver ennuegat amb els dàtils, a Can Moroco, perquè no diu res de res... vaja, com de costum.

#9.1 Terraxa, Terrrassa, 29/02/2012 - 23:05

i tu en canvi, sempre ho saps tot, oi?, potser gràcies al teu profundíssim sectarisme.
Ja m'agradaria haver-te vist putejat per les manifestacions.

#8 Almogàver , La Sagrera , 29/02/2012 - 16:44

Desprès de l'abaixada de pantalons de metro i TMB ara almenys ens queda l'esperança d'una joventut que té inquietuts i es mou per defensar els seus drets,

#8.1 Almogàvera, Gràcia, 29/02/2012 - 18:50

I els drets del demès que.....? Hi ha que ser egoista i .......(he de callarme-ho, per educació)

#8.2 Terraxa, Terrassa, 29/02/2012 - 23:07

Totalment d'acord, , no tenen absolutament cap dret a deixar d'anar a classe ni a perjudicar a altres ciutadans.
Que es manifestin el diumenge al matí com van fer d'altres fa poc.
Tenen moltes hores lliures per manifestar-se, a diferència d'altres.

#7 Kruma, Vila, 29/02/2012 - 14:09

Molts dels arguments que dieu eren els utilitzats pel Franco.
Endavant amb les lluites populars.

Estudiants amb obrers, policies amb banquers

#6 Pau, Barcelona, 29/02/2012 - 13:59

Doncs jo estic d'acord amb els estudiants.
Tenen tota la raó del món.
Molt ben fet.

#6.1 Terraxa, Terrassa, 29/02/2012 - 23:08

Tenen raó de protestar, però de fer-ho en horari lectiu ni perjudicant a altres ciutadans.

#5 Tomppa, Sabadell, 29/02/2012 - 13:53

Manifestacions no serveix per absolutament res i en general penso que única cosa que mostra una manifestació es estupidesa ( he participat a manifestacions i continuaré a fer-lo ). Si vols canviar sistema has de canviar tu mateix i els teus amics, si vols més diners, has d'exportar més que importar.