Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 21:37h.

Càrregues sense miraments

Els antiavalots desallotgen els antisistema de la plaça de Catalunya

Agents antiavalots de Mossos d'Esquadra han carregat a la plaça de Catalunya contra els antisistema després dels aldarulls que s'han produït aquesta tarda a Barcelona a la manifestació sindical alternativa. Els manifestants s'han enfrontat als policies amb el llançament de pedres i ampolles, alhora que han malmès mobiliari urbà.

Els violents han bolcat contenidors al mig del carrer i també han fet servir els testos ornamentals d'alguns establiments de la zona per llançar-los contra els policies o fer barricades.

Després de respondre amb pilotes de goma i pots de fum, els antiavalots de la Policia de la Generalitat ha carregat contra totes les persones que eren a l'interior de la plaça de Catalunya.

Durant les càrregues, s'han viscut escenes de pànic entre els qui eren allà per tal d'evitar els cops de porra dels agents. Com a conseqüència de la pressió de la multitud, la tanca que encercla la font ha quedat destrossada per la força exercida per la gent que intentava fugir.

Els incidents, però, no han acabat aquí i els antisistema han seguit provocant aldarulls pel carrer de Pelai i la Rambla, també a Gran Via amb Balmes.

Una imatge de les càrregues
Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#8 Gurguri, barcelona, 02/04/2012 - 15:09

El problema de las autoridades de Barcelona es que han tratado a estas bandas organizdas y violentas con guante blanco.Hay que aplicarles una ley de KALE-BORROKA.

#7 Lluís, l'Arboset, 30/03/2012 - 17:01

I això que fa la policia i que es veu en aquestes imatges no és violència? Com entrenen a aquests Mossos? es prenen alguna cosa abans de sortir a repartir llenya? Algú els hi hauria de fer un control antidoping!!!
Dignes hereus dels grisos del franquisme!!!

#7.1 Jordi, Barcelona, 31/03/2012 - 01:10

es clar que la policia actua violentament contra uns manifestants violents i que cremen contenedors destrossen botigues i amenaçen treballadors. em pots explicar com es pot parar una situacio com la que va passar ahir sense violencia per part de la policia, si tens alguna altra solucio viable endava

#6 Gurguri, barcelona, 30/03/2012 - 14:56

Barcelona tiene un grave problema la tolerancia CON LOS ANTISISTEMAS, estan organizados son muy violentos y hay entre ellos extranjeros, que abandinan su vida de VAGOS Y MALEANTES para infiltrarse en cualquier acto masivo solo para quemar y destrozar, es auténtica KALE-BORROKA y hay que actuar ya.

#5 mosatros els valencians, Valencia, Reino de Valencia, España, 30/03/2012 - 11:44

Esta es la Cataluña moderna y tolerante que se presenta al mundo. Los independentistas y demás circo antisistema estáis ofreciendo vuestra verdadera cara. A ver si os independizáis ya, y dejan de asociaros con el resto de España, que menuda imagen nos estáis dando a todos por vuestra culpa.

#4 Clara, Barcelona, 29/03/2012 - 23:53

La policia no està portant bé la situació.

No paguem impostos perquè ens peguin.

Som tercermundistes fins i tot per això,

#4.1 M. Piulats, Barcelona, 30/03/2012 - 01:48

què fem llavors, clara? deixem que el pròxim cop cremin casa teva? o el negoci d'algun conegut? el cotxe del teu pare? una biblioteca? una escola o un monument, com ja va passar a Anglaterra i Grècia?

#4.2 kandem, sabadell, 30/03/2012 - 06:51

I tu que la portaries millor? Ja estem amb el tema que amb els impostos jo pago la policia. I?? Tercermundista es el pensament que tu tens.

#4.3 Enric, Barcelona, 30/03/2012 - 09:35

Els Mossos han estat massa tous. Al video es veu quin tipus de gent hi havia: rates. Rates que ja es veu com s´ajunten quan passen una mica de por. Qui no vulgui pols...
Ah! Jo si. Jo pago impostos perquè facin això i més. Sobretot perquè no deixin que casa meva la meva ciutat- es cremi.

#4.4 David, La Pobla, 30/03/2012 - 12:48

Què fort llegir comentaris com el #4.3

que son rates que s'ajunten quan passen por... Les rates son els feixistes aquests, que peguen indiscriminadament a la mateixa persona varies vegades, i fins i tot quan es a terra. On tenim el cor??

#4.5 Enric, Barcelona, 30/03/2012 - 15:51

#4.4

Les rates són els feixistes que embruten, destrossen i cremen la ciutat. Els que es creuen que poden fer el que vulguin amb la frase "el carrer és de tots" i se´n fan els amos, això si , amb la cara tapada. Tant de bo la contundència de la policia vagi en augment. Ja no val dir 'jo passava..