Societat · 25 de Gener de 2012. 15:06h.

CCOO acusa Puig per un dinar de 89 euros

Interior al·lega que eren dues persones

CCOO acusa Puig per un dinar de 89 euros

Factura signada pel conseller (Font: CCOO)

El sindicat CCOO ha denunciat que el conseller d'Interior, Felip Puig, es va gastar 89 euros "en un dinar privat pagat amb diners públics". En un comunicat expressa que "com podeu comprovar, cal reconèixer que al nostre conseller d’Interior, per aquesta i altres informacions, li agrada menjar bé -sobretot si paga la Generalitat de Catalunya-".

El sindicat lamenta que "mentre la factura del seu dinar costa la quantitat de 89,91 euros, els treballadors i les treballadores de la Generalitat perden un val menjador que suposa un mitjana de 20 euros al mes".

Interior ha afirmat, tanmateix, que "era un dinar protocol·lari, no era un dinar privat. Eren dues persones que van fer un dinar ràpid aprofitant el descans d'un ple".

Publicitat
Publicitat

101 Comentaris

Publicitat
#58 menu a 8 euros, Pirineu, 27/01/2012 - 11:29

La veritat: no es el menu d´un treballador
Els que voleu justificar el contrari, em recordeu els "palmeros" de Camps i els seus "trajes"
Els politics son els nostres treballadors, recorde-ho!!!, i tal com esta el país haurien de donar exemple.Els menus a 8 euros

#56 Cesc, Lleida, 26/01/2012 - 22:08

Els funcionaris docents fan més bagues que classe? Estàs mentint i espero que rectifiquis. Tu no tens res a veure amb l'ensenyament i estàs realitzant acusacions falses. Quants dies de baga han fet els funcionaris docents aquest any? Contesta i demana disculpes.

#56.1 Núria, Girona, 27/01/2012 - 09:55

Ai Cesc, Cesc !!! pobret potser que et planteguis rectificar i demanar disculpes Vaga s`escriu en "V" no en "B " ja, ja, ja Contesta i demana disculpes ja, ja, ja

#56.2 Daserrout, BCN, 27/01/2012 - 11:55

Et vas posar mai amb les factures d'en Carod ?. Oi què no ?. Clar que els tripartit són d'esquerres i ho fan tot, però tot bé.

#56.3 Indignat, L'Hospitalet, 27/01/2012 - 13:34

Com es nota que no has portat els fills a l'escola pùblica.
Si hi haguessis fet no dirés el que dius.
Afortunadament jo he pogut rectificar a temps (puc pagar una concertada), però hi ha molta gent que no.
Jo vull que els meus fills escriguin sense faltes d'ortografia per això van a la privada

#55 Jordi, Barcelona, 26/01/2012 - 21:22

Treballo al Dep. d'Ensenyament. És conegut que els funcionaris docents fan més vagues que classe. Doncs bé, els sindicats CCOO, UGT., USTEC etc. han pactat que als seus alliberats no se'ls descompti la vaga qual ells són els incitadors de fer-les i a sobre els de CCOO, cobren un sou del sindicat !!!

#54 Cesc, Lleida, 26/01/2012 - 19:21

Han explicat que hi havia una "lubina al gust" (55 e), unes navalles (12 e), amanida, pa i cava. sembla el menú d'una persona. De totes formes, per a mi, qui demana una lubina de 55 euros a costa dels ciutadans és un cara dura donada la situació del país: 5 milions d'aturats... Que ho investiguin!

#54.1 Joan, Barcelona, 27/01/2012 - 14:42

Parlan's dels tiberis del tristparit al Drolma, home!

#53 rem, bcn, 26/01/2012 - 16:16

algú ha mirat la factura detalladament...és dinar per un...primer plat, segon plat, beguda, postre o café...