Publicitat
Societat · 1 de Febrer de 2012. 20:44h.

Colada massiva al Metro

Forcen les entrades al suburbà a plaça Catalunya per reclamar "transport gratuït per als aturats"

Un centenar de persones han protagonitzat una colada massiva al Metro a l'estació de la plaça de Catalunya de Barcelona. Els manifestants han forçat les entrades de les línies 1 i 3 del suburbà, així com les dels Ferrocarrils de la Generalitat, i han convidat tots els usuaris a passar sense el títol de transport un cop han lligat les portes amb cinta adhesiva perquè no es poguessin tancar.

Durant la protesta han cridat consignes com "este billete lo paga Urdangarin", en castellà, i "aquest bitllet el paga Millet". També han reclamat "per als aturats, transport gratuït". Quan han accedit al Metro, els manifestants han baixat a les andanes per cridar "a tu també et roben" quan s'obrien les portes dels trens, però sense paralitzar el servei. Els membres de seguretat de Metro no hi han intervingut.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#14 Faithless, Barcelona, 02/02/2012 - 21:25

Per què no feien el mateix quan manava el PSOE català (psc)
El d'ahir va ser terrorisme incívic, ni més ni menys.

#14.1 Joan, Barcelona, 03/02/2012 - 13:41

Si, és curiós que el matrimoni ceaucescu anti-sistema (Saura/Mayol) no fomentessin el colar-se. Reflexionem senyors, reflexionem.....

#13 Marieta, BCN, 02/02/2012 - 17:37

Si ser aturat té aventatges potser que deixi de treballar i me'n fassi.

#12 Marc de ROsadefoc, Barcelona, 02/02/2012 - 14:59

Ben fet ! És una vergonya el preu dels transports públics. Ja ho era abans i a sobre, super pujada en plena crisis. Colem-nos sempre per sistema. I la chusma pija que escriu aqui criticant accions com aquesta és la que hauria d'anar a Sberia. BARNA no és can pijais.

#12.1 Joan, Barcelona, 03/02/2012 - 13:39

O sigui que pagar per un servei pùblic és de pijos? Anem bé. Si els governs no subvencionessin cada bitllet, el preu sería unes 5 vegades més

#11 Eduardo González Palomar , Manlleu, 02/02/2012 - 12:30

¡Mientras no se arranquen de cuajo ciertas crueles inclinaciones en nuestros gobernantes, iremos de cráneo!

#10 Tomppa, Sabadell, 02/02/2012 - 09:34

Quin fàstic, hi ha molta gent a Catalunya que hauria d'anar a viure a Siberia per parell d'anys i després tornar i potser que tindria un xic ganes a ser més adults i deixar de ser maleducats fills de putes. Si no tens diners, QUÈ FAS A BARNA!!?!!?

#10.1 Sabadellenca, Sabadell, 02/02/2012 - 19:17

El que ets un maleducat potser ets tu no? millor que aprofitis del temps plantejan-te una mica la teva manera d'expresar les teves opinions, ja que son els altres els que tenen que donar la cara per que les coses es facin millor i no haver de suportar preus abusius com els que ens imposen.