Publicitat
Societat · 3 de Gener de 2014. 20:37h.

‘Colada’ massiva al Metro i a Renfe

Centenars de persones protesten per l’augment de les tarifes

Centenars de persones han participat aquest divendres en una protesta a diverses estacions de Metro i de Renfe, organitzada pel sindicat de la COS, la CUP i el moviment 15M com a rebuig a l’augment de preus al transport públic.

L’acció, que s’ha fet per segona vegada en una setmana, ha consistit en una ‘colada’ massiva a les estacions de la Sagrera, Sant Andreu, Arc de Triomf, Torre Baró i Fontana de Barcelona, davant la mirada passiva dels membres de seguretat.

L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha anunciat l’augment de tarifes a partir d’aquest dimecres 1 de gener del 2014. El bitllet senzill, per exemple, costa ara 2,15 euros i la T-10 10,30 euros.

Les protestes no acaben amb les accions que s’han fet durant aquesta setmana. I és que els organitzadors han convocat també una altra ‘colada’ per al proper dia 9 de gener.

Imatge de la protesta
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#10 Ni fu ni fa, Sant Boi, 06/01/2014 - 10:51

I E.R.C., actual aliat de Trias, què diu de la pujada? Tot per la pàtria?

#9 pepus45, barcelona, 04/01/2014 - 15:43

Así debería ser cada día. Por cierto, algún medio de comunicación se ha hecho eco de esta noticia ?. Seguro que no

#8 Tomppa, Sabadell, 04/01/2014 - 12:58

Com cada dia ...

#7 Papaluna, Barcelona, 04/01/2014 - 11:32

Sempre hi hagi la extrema esquerra i els anarquistes al darrera de tot aldarull al carrer. És que la gent normal no agafa el metro? Però en aquest cas tenen raó en fer la 'colada'. Recordeu la vaga de tramvies de 1951, a Barcelona! Amb repressió policial i morts... però la pujada de preus s'anul·là

#7.1 julia, Leganés, 04/01/2014 - 18:13

¿Es que no te enteras que te están robando? Porqué a las personas que se manifiestan y actúan cuando los demás no os inmutais encima les decís que son de la extrema izquierda

#7.2 Ferran, Barcelona, 05/01/2014 - 02:51

Si per a tu cada persona que protesta contra una llei pertany a l'extrema esquerra, m'alegro molt de no ser com tu. La pujada de preus al transport públic és un escàndol i la responsabilitat dels ciutadans es protestar, siguin de l'ala política de la que siguin.

#7.3 Papaluna, Barcelona, 05/01/2014 - 17:58

A #7.2

No has llegit bé el meu comentari. Dic que tenen la raó al 'col.larse' i recordo la vaga de 1951 com a exemple del que pot fer la ciutadania si pressiona als polítics. No saps entendre el que dic (encara que me la bufa). El que és segur: la extrema esquerra sempre capitalitza els aldarulls.

#6 Berenguer, BCN, 04/01/2014 - 08:33

TMB ens roba.