Publicitat
Societat · 9 de Maig de 2014. 15:14h.

Com actua la PAH

Irrompen en una sucursal bancària al crit de "fills de puta"

Membres de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) han causat desperfectes en algunes sucursals bancàries, durant una protesta aquest divendres.

Aquest col·lectiu ha organitzat una concentració a la Plaça de Catalunya de Barcelona a favor de les tres demandes d'iniciatives legislatives populars: la moratòria en els desnonaments, la dació en pagament i el lloguer social.

Després, alguns membres han entrat en una sucursal del BBVA de la Rambla de Catalunya al crit de “fills de puta” contra els banquers. També han tirat papers, s’han endut catàlegs i tríptics de l’oficina, mentre els empleats estaven atenent els clients.

“Ja veurem qui porta la batuta, el poble organitzat o els banquers fills de puta”, ha estat una de les consignes que han cridat. També han entrat als despatxos al crit d’”assassins”. Una de les membres de la PAH ha demanat a la resta de participants que “no trenqueu res”.

Imatge de la protesta
Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#19 Realidad, Africa, 10/05/2014 - 13:33

Africanos y sudacas lloriqueando porque no quieren devolver el dinero que los bancos les prestaron, eso es la PAH.

#18 raul, Barcelona, 10/05/2014 - 13:27

És oblogatori hipotecar-se?
Aquell que adquireix deutes les ha de pagar ell, no cap altre. És lògic, no? O és que això és el món al inrevés?

#18.1 samuel, Barcelona, 10/05/2014 - 13:40

És oblogatori ser jueu per practicar l'usura (quan no directament l'estafa) als bancs?.

#18.2 raul, Barcelona, 10/05/2014 - 20:00

Samuel no t'enrotllis. Les deubtes s' han de pagar. Jo no vull pagar les dels demés. Cadascú ha de respondre de les seves obligacions. Prou de ploramiques.

#18.3 samuel, Barcelona, 11/05/2014 - 11:10

Els bancs jueus, a banda de robar, no teniu obligacions?.

#17 Papaluna, Barcelona, 10/05/2014 - 11:26

A E-N us supereu cada dia més. M'haveu censurat el meu comentari de que la meuca que surt a la foto es deu haver escapat d'algun prostíbul, i que a la PAH hi han masses latinos i moros i negres 'perjudicats' per no poder fer front a les hipoteques que assumiren amb treballs poc qualificats i pagats

#15 Manel, Barcelona , 09/05/2014 - 21:24

Això es inadmissible. Després voldrem vendre els nostres pisos i per culpa d'aquesta gent l'aixeta del crèdit esta tancada. Una llei no es pot canviar per la força sinó per vies democràtics. Aquests aprenents de dictadors no ens han de venir a donar lliçons de democracia

#15.1 arnau, barcelona, 10/05/2014 - 08:19

Sí, és clar! Segur que no es venen pisos per culpa del de la PAH! El que s'ha de sentir!

#14 Pepito, bcn, 09/05/2014 - 21:00

Sudacas y negratas que jamás han pedido un derecho social y se menean ahora porque algunos deben 300.000 euros y ahora no quieren hacer frente a las deudas...