Publicitat
Societat · 27 de Maig de 2011. 11:38h.

Com desafiar els antiavalots

Alguns 'indignats' provoquen a la policia catalana

Tot i que la majoria dels indignats han mostrat una actitud pacífica, alguns no han desaprofitat l'ocasió per a provocar els Mossos d'Esquadra i mostrar actituds desafiants. Els indignats, en la seva majoria estudiants, demanaven contínuament "tots a terra" per evitar les càrregues policials.

Aquesta premisa era seguida per la majoria, menys per alguns que han preferit fer la guerra pel seu compte. L'ambient s'ha anat escalfant i finalment no s'ha pogut evitar la càrrega policial. Quan una patrulla policial intentava marxar de la plaça, els joves s'hi enfilaven per tractar d'impedir-ho.

Un jove s'encara amb els Mossos
Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#5 Tonilop , Mollet del Vallès, 28/05/2011 - 20:39

Respecto i dono el meu suport als primers indignats que van iniciar la concentració, per una causa més que justificada. Malauradament, han aparegut aquesta chusma dels antisistema, (alguns fills de papa), per enmerdar-ho tot i colonitzar la plaça de la manera que a ells els agrada. Fora d'aqui...!!!

#4 Albert, Barcelona, 27/05/2011 - 14:03

Es veia a venir desde el primer dia que acabarien a nates....quan grups anti-sistema hi han ficat cullerada la cosa s'ha torçat.....sempre igual..i seran els mateixos que demà estaran liant-la a canaletes.

#2 Giuliano, Valladolid, 27/05/2011 - 12:50

La mayoría de los indignados han mostrado una actitud pacífica.
Como bien se puede ver, la razón de las cargas no es la chica que se monta al coche de la poli.

#1 Berta, Barcelona, 27/05/2011 - 12:28

Donde las dan las toman. Què es pensaven? Que podien desafiar la majoria de la societat sense cap cost? A més de revolucionaris de pa sucat amb oli, veig que també són uns il·lusos.

#1.1 Francesc, Badalona, 27/05/2011 - 13:22

Berta, a mi em fa pena veure gent amb els teus arguments. Em demostra que no avançarem mai. Aquests de la plaça no estaven de 'botellon' sinó demananr una societat més justa però veig que a tu ja et va be el cop de porra. És trist, molt trist

#1.2 santi, granollers, 27/05/2011 - 13:29

Berta, la majoria de les accions de protesta o resistència comencen de manera pacífica.Aquesta també, ara bé, tot té el seu curs, aquesta crisi es pregona i estructural i el capitalisme en la seva avaricia ens en porta cap un nou feudalisme global.Una nova onada de resistència armada no trigarà.

#1.3 Trigèmin, Sou companys de viatge del CNI !!!, 27/05/2011 - 14:04

Santi, Francesc, en llegir els vostres comentaris no puc sinó pensar que aneu de bona fe, però que no us n'adoneu que aquest "fenomen" no té res d'espontani.
Té més coreografia que el Ballet Bolshoi, i fa servir el descontentament per finalitats que si fóssiu més llestos, us esgarrifarien.

#1.5 Montserrat, Barcelona, 27/05/2011 - 15:13

Trigèmin, totalment d'acord. I és una llàstima perquè, de bon principi -abans que els de sempre s'hi afegissin-, el moviment dels indignats podia tenir futur i les propostes de millora eren força sensates