Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 22:41h.

"Con pistolas teníamos que venir aquí"

Un antisistema també pregunta si algú "tiene algún palo" davant de Mossos

Els Mossos d'Esquadra que efectuaven un cordó policial a la plaça de Catalunya durant la vaga general han hagut de sentir com un antistema cridava: "con pistolas teníamos que venir aquí, me cago en la puta". També ha preguntat si "¿tiene algún palo alguien?" Tanmateix, ha provocat els agents policials amb frases com "con una porra lo hacéis muy bien".

Mossos i manifestants, cara a cara, a Plaça Catalunya aquest dijous
Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#4 gironí, GIRONA, 30/03/2012 - 10:03

Mossos=xarnegots

#4.1 Martorell4, Gibraltar, UK, 30/03/2012 - 15:47

Com els que criden, potser?

#3 Manelic, Terra Baixa, 30/03/2012 - 01:21

Aquest de les ulleres massa pinta d'antisistema no té. No serien ell i el que està parlant els típics infiltrats intentant "provocar"?

#3.1 abraham, barcelona!, 30/03/2012 - 12:15

Hombre ya salio el típico que juzga a las personas por su aspecto! el de las gafas soy yo y soy el mismo que escribe el comentario de abajo! no voy a permitir que tu ni nadie siga discriminando a al gente por su aspecto! retrasado! no sabes que hay policías infiltrados con rastas hasta los pies??

#3.2 Abraham, barcelona, 30/03/2012 - 12:21

Ya me ves que pinta de policia tengo verdad! tontos! retrasados! el de las gafas soy yo! y te puedo asegurar que no soy ningún poli! así que ir con cuidado con lo que decís por aquí! manipuladores! estafadores! hay infiltrados con otras pintas! que nunca te imaginarías! no hay estereotipos! que pena

#3.3 Ramon, Barcelona, 30/03/2012 - 14:12

Abraham, sembla que no ets capaç d'escriure una sola linia sense insultar ningú. És una pena que gent jove prefereixi anar a perdre el temps a una manifestació en comptes de buscar-se les garrofes allà on sigui!! Estic segur que al port o a mercabarna fa falta personal per a descarregar camions!

#2 Lobo, Barna, 30/03/2012 - 00:14

Porque no explicáis, manipuladores de mierda, porque han cargado en ese instante después, a todo el mundo y han detenido a un chaval????? un mosso se a resbalado me a dado a mi en la pierna y se le a caído encima a otro chico, de repente han empezado a cargar indiscriminadamente contra todo el mundo