Els consellers, que han assitit al Palau de la Generalitat per celebrar la reunió del Consell Executiu que ha d'aprovar l'avantprojecte de Pressupostos, han evitat la cinquantena de funcionaris que esperaven la seva arribada a la plaça de Sant Jaume.
El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha estat l'únic que ha arribat en cotxe oficial a l'entrada principal i els treballadors públics l'han rebut amb xiulets i amb crits de "xoriço".
El portaveu dels funcionaris de la UGT, Xavier Casas, ha manifestat que "des de l'any 2010 la Generalitat ha perdut 10.000 funcionaris, un 30% de poder adquisitiu".
Casas, en declaracions a e-notícies, ha lamentat que "som els treballadors més empobrits d'Espanya. Aquest Govern menysprea els seus treballadors". "El Govern menteix quan diu que no hi haurà retallades", ha reblat.