Societat · 2 de Juny de 2011. 14:37h.

Contra el vandalisme

Un sindicat de Mossos proposa gravar manifestacions "per imputar els danys causats pel infractors"

Contra el vandalisme

Una indiganda, durant el desallotjament

El sindicat SME de Mossos d'Esquadra (CCOO) ha presentat "un seguit de propostes al Parlament per tal d'eradicar d'una vegada els actes violents a Barcelona en manifestacions i celebracions multitudinàries".

En aquest sentit demanen que "la Generalitat es personi judicialment en tots els processos on hi hagi actes de vandalisme". Igualment aposten per demanar "responsabilitats econòmiques reals pels danys causats (no amb simples multes simbòliques)".

Finalment es mostren partidaris de que "es facin servir gravacions per tal d’ identificar o imputar els danys causats pels infractors".  El sindicat vol agrair al president de Ciutadans, Albert Rivera, "el seu recolzament a l’hora de rebre les nostres propostes i traslladar-les al Ple del Parlament".

També volen "agraïr al conseller Felip Puig que hagi mostrat aquest bona disposició vers les nostres propostes i esperem que, en breu, puguin ser aprovades per tal de poder prevenir i/o reduir futurs incidents i actes vandàlics".

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 Pocasoltes, Barcelona, 03/06/2011 - 13:50

Ah! pero no se hace? osea.. a mí me filman en la autopista para ponerme una multa si me excedo de velocidad y a estos que destrozan no se les filma, se les identifica y se les cobra los desperfectos? Pues si que vamos bien

#9.1 julia, barna , 03/06/2011 - 14:34

tens tota la rao.
tots el radars a peu de carretera han de ser a-nulats

#8 Temujin, Barcelona, 03/06/2011 - 09:25

Està be que exigeixen tota mena de sistemes per identificar als manifestants quan ells son els primers en infringir la llei i presentar-se sense identificació a repartir estopa!

#6 idoia, Vic, 02/06/2011 - 20:53

les manifestacions ja es graven. Jo ho he vist. Dins de furgonetes, o a peu de carrer mateix. Amb total impunitat, doncs jo em pensava que si ho feien era perquè podien.

#6.1 Unn, Barcelona, 02/06/2011 - 23:13

I poden, i tant que poden. A l'igual que graven els periodistes i els antisistema. O és que aquí tothom pot gravar menys qui ha de mantenir l'ordre?. La diferència es que les úniques imatges que no es manipulen són les de la policia.

#6.2 juan , barna , 03/06/2011 - 14:37

el problema que son perroflautas y se declaran insolvents el el juez que es un cagado los suelta en vez de mandarlos a plantar pinos o otras faenas sociales , ( limpiar playas etc.etc.)

#5 Patateta, Horta, 02/06/2011 - 17:52

Més pic i pala fa falta en aquest pais. La de la foto ja no és cap nena, això és intolerable.

#5.1 Indignadissim, Barcelona, 03/06/2011 - 08:27

Indignada o paràsit ?

#4 Gertrudis, BCN, 02/06/2011 - 16:40

Tot i la manca de l'ordre judicial que es necessita, el cos de Mossos d'Esquadra ja fa molts anys que grava i fotografia totes les manifestacions de forma il·legal.

Potser que ho investiguem no?

#4.1 Unnu, Barcelona, 02/06/2011 - 19:23

Potser que s'informi bé abans de fer aquesta afirmació.

#4.2 Ferran, Barcelona, 03/06/2011 - 08:27

Antes de emitir cualquier tipo de opinión, primero informate Gertrudis. Es lo malo de este pais, que todo el mundo sabe de todo, peono no tiene ni p... idea de nada. Una lastima.
Que orden judicial hace falta para gravar un espacio público?
Espero tu respuesta..

#4.3 Anti-ignorants, Lleida, 03/06/2011 - 15:32

Quanta ignorància. Que trist. Així va el pais.