Publicitat
Societat · 27 de Maig de 2014. 22:30h.

Contraatac a Can Vies

Els antisistema destrossen l'excavadora que enderrocava l'edifici

Un grup de manifestants ha llançat pedres aquest vespre contra l’excavadora, que hi ha a Can Vies per enderrocar l’edifici, en protesta pel desallotjament d’aquesta antiga casa 'okupa' situada al barri de Sants de Barcelona.



Per segon dia consecutiu centenars de persones han protestat contra el desallotjament del centre Can Vies, que s’ha fet aquest dilluns. La manifestació d’ahir va acabar amb incidents entre els Mossos d’Esquadra i alguns dels manifestants.

La protesta d’avui ha transcorregut inicialment sense incidents des de Can Batlló fins Can Vies, però quan han arribat un grup de manifestants ha llançat pedres contra l’excavadora que hi havia, l’han cremada i també han fet barricades amb contenidors. Tot seguit han començat les càrregues i corredisses pels carrers, i fins i tot s’han produït cassolades espontànies des d’alguns balcons.

Una imatge de l'atac a l'excavadora
Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 egarense, Terrassa, 28/05/2014 - 11:57

Esto no se arregla con los mossos ,para tacticas de guerra se necesita algo mas

#5 Bernat, Barcelona, 28/05/2014 - 10:22

A Can Vies només hi havia una col·lecció de pollosos que només feien que molestar el veïnat i que volen viure del cuento: robar aigua i electricitat, no pagar lloguer, engatusar als joves amb una pseudocultura i generar violència.

#4 emili, bcn, 28/05/2014 - 09:23

o sigui, que com que a mi em rebaixen el sou, em cusen a impostos i em retallen drets, puc anar i cremar el parlament sense que em passi res? perquè la furgo TV3 i l'excavadora qui la pagarà? no és acceptable la violència MAI, ni okupes ni no okupes. després que no diguin que els mossos reparteixen

#3 Roger, L'H, 28/05/2014 - 07:08

Aixo es la violencia del proces no? A no k ja no son eleccions no cal dir idiotades.

#2 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 28/05/2014 - 00:45

¡Al tanto, Mossos, no os paséis ni un pelo que podéis hacer daño a estos traviesos antisistema de Sants! Tened en cuenta que también apoyan el Proceso Independenciero y van con estelada. Y, aunque sea roja marxista, CON ESTELADA, DERECHO DE PERNADA. Por ahora.

#2.1 Arnau, Tremp, 28/05/2014 - 08:19

Que cortito eres. Los okupas estos pasan de todo, incluso de temas identitarios. No intentes liar al personal con tus mentiras maliciosas, ni mezclar una cosa con la otra.

#2.2 ccc, bcn, 28/05/2014 - 09:19

són independentistes , Arnau. Ho són! Catalunya és l'unic lloc on l'anarquisme es fa nacionalista, paradoxes de la vida