Publicitat
Societat · 19 de Juliol de 2020. 09:51h.

Crits de “Torra, dimissió!” a Lleida

Manifestació contra el president pel covid

Un centenar de persones s'han manifestat aquest dissabte a la tarda contra el president de la Generalitat, Quim Torra, per la gestió del brot de coronavirus a la ciutat i la comarca de Segrià. La protesta, convocada per les xarxes socials, va tenir lloc a la plaça Ricard Vinyes de la ciutat. El manifestants van cridar “Torra, dimissió! ” i van exhibir pancartes amb lemes com “les pífies dels governants no les hem de pagar els comerciants”.

Els veïns de Lleida ja van sortir al carrer el passat 13 de juliol, l'endemà que l'Executiu català anunciés el confinament total de Lleida i altres set municipis del Segrià: Alcarràs, Soses, Seròs, Aitona, La Granja d'Escarp, Massalcoreig i Torres de Segre.

D'altra banda, aquest dijous la Cambra de Comerç de Lleida, organitzacions patronals i sectorials i el Col·legi d'Economistes de la capital del Segrià van clamar contra el confinament perimetral. “Moltes empreses de Lleida possiblement no morirem de la Covid-19, sinó de gana”, va afirmar aquest dijous el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, en una reunió amb representants empresarials i econòmics de la ciutat.

Manifestació a Lleida contra Torra (foto: Rafa Elías)
Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#22 JOSE MIGUEL, CADIZ, 20/07/2020 - 20:13

Pamies ministro de siensia ya.

#21 Rosa Sandoval, Barcelona, 20/07/2020 - 15:42

en la foto no hi ha ningú amb mascareta , desprès ens queixem de que les coses van malament.....

#21.1 Pepe, Andorra, 20/07/2020 - 17:18

Eso para el.primer mes, pero quien incumple su contrato a cambio de mis impuestos es la administracion. Pero no quieren gastarse el dinero pq lo necesitan para sus corruptelas y clientelas. Mira q facil lo han hecho en madeira. A estas alturas opino q el mas interesado en propagar esta enfermedad artificial son nuestros gobiernos. Todos.

#20 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla destroza cerebros..., 20/07/2020 - 01:17

¨Crits de Torra, dimissió! a Lleida...¨

Así queda un poco escaso... en mis tiempos se hubiera añadido... ¨por racista y por cabrón...¨

#19 manolodelbombo, BCN, 19/07/2020 - 18:56

Estos ilerdenses no se enteran. El mol Hunurapla dispone a la poblacion de Lleida un confinamiento a la catalana, semana si- semana no para que el bicho se desoriente, no arraigue y se largue cabreado a Madrid.

#18 Joan, Bcn, 19/07/2020 - 18:32

A Alemanya un brot en un escorxador va suposar el seu tancament.
Aqui els brots i rebrots en escorxadors de Lleida, amb molt alta incidència en els temporers, vivint massificats, han estat tapats per tots.
A la fin, els temporers han anat tornant a l'area metropolitana amb el covid i ja el tenim aquí.
Falten rastrejadors i sobren mentides

#18.1 FAKE NEWS?, FAKE NEWS?, 19/07/2020 - 18:52

i a l'àrea metropolitana no hi ha escorxadors?

tota la carn que menja el 80% de catalans prové de Lleida?

FAKE NEWS?

#18.2 Pepe, l'H, 19/07/2020 - 18:53

en los mataderos trabajan temporeros? eh????? confundes sectores, chaval!

#18.3 Bel, Bxn, 19/07/2020 - 19:52

El las empresas, ante un incremento de la demanda, se hacen contratos temporales.
En todo caso, unos y otros viven agrupados y en deficientes condiciones.

#18.4 Xal, Guissona, 19/07/2020 - 20:03

Les condicions en que viuen molts dels treballador d'aquests escorxadors, bastant precaries, te las pot aclarir el periodista del diari ARA, que va estar 2 dies i va fer un reportatge sobre el covid amagat de BonArea