Publicitat
Societat · 27 de Setembre de 2021. 13:05h.

Crits de "Viva España" a Puigdemont a Brussel·les

L'expresident es queixa d'un grup d'espanyols que "han començat a cridar com energúmens"

Crits de "Viva España" a Puigdemont a Brussel·les

L'expresident Carles Puigdemont ha rebut crits de "Viva Espanya" i "a la presó" quan ha arribat a Brussel·les procedent de l'Alguer (via Roma), tal com mostra el vídeo enregistrat pel corresponsal de TV3 a Brussel·les, Joan Raventós.

Puigdemont ha explicat en un tuit que "en arribar a Brussel·les, un grup d'espanyols han començat a cridar com energúmens, segurament una mica enfadats pel ridícul que els fa fer el seu país". "Just al contrari de la parella espanyola que s'ha assegut al meu costat al vol de l'Alguer a Roma. M'han desitjat molta sort", ha afegit el líder de Junts.

Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#41 pep, bcn, 28/09/2021 - 13:56

¿Iban en patinete? Por curiosidad.

#39 Juan José Díaz, València, 28/09/2021 - 09:36

Si son energúmenos por gritarle viva España, cómo llamara a los que queman fotos del rey, abuchean al presidente del gobierno o a los que queman contenedores...?

#39.1 Neferu, Barcelona, 28/09/2021 - 10:48

A los catalanes que queman, increpan, insultan, destrozas, los llaman patriotes , cívics ,y pacífics. ¡¡Qué suerte tienen con tener patente de corso solo por se indepen!!!

#39.2 Pere que tomba, Gibraltar sí, Rosselló no, 28/09/2021 - 13:04

El Rei d'Abu Dabi o el fill?

#38 JOSEP PAGES EL AVI DE CARDEDEU, PEOR SERIA " ARRIBA ESPAÑA " , 28/09/2021 - 09:13

PUIGDEMONT , Peor fuera sido te fueran dicho .." ARRIBA ESPAÑA " Te recordaria mucho mas a FRANCO . EL " VIVA ESPAÑA " Es una Cancion del Inolvidable MANOLO ESCOBAR " Y VIVA ESPAÑA " .. Puigdemont tu tranquilo , mientras PEDRO SANCHES Necesite los Votos de E.R.C. y JXCAT .No te cojeran podras seguir libre por EUROPA .

#37 Figueras, Figueras, 28/09/2021 - 08:33

Solo vay que escuchar los comentarios de Puigmelon para darse cuenta que esta acabado, a nadie le importa un carajo, es un incordio allá donde va con sus numeritos y performances. Tiempo amigos, a este paso la UE nos lo entrega con un gran lazo, porque además se esta poniento botijo.

#35 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 27/09/2021 - 21:56

A ver si Puigdemont me oye:
¡Viva España! ¡Viva España! ¡Viva España! ¡Viva España! ¡Viva España! ..............