La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha anunciat que el Departament de Salut "multiplica per deu” i s’augmenta de 30 a 300 "les sessions de sensibilització per a residents sanitaris provinents de fora de Catalunya".
La mesura arriba després de la polèmica per l'infermera de la Vall d'Hebron que es va queixar de tenir que obtenir "el puto nivell C de català" per a poder opositar, motiu pel qual va ser expedientada.
També s’encarrega a la Secretaria de Política Lingüística "la reformulació de cursos de formació per a personal sanitari, per tal que a partir d’aquest any permetin obtenir una titulació oficial". “Aquest canvi ha de permetre incentivar els professionals sanitaris a cursar els nivells inicials de català”, ha afegit la portaveu.
Cursos de català després de la polèmica per la infermera
El Govern "multiplica per deu les sessions de sensibilització"

¡A por ellos!
9 Comentaris
Mucho C1, mucho C1 pero han contratado miles de enfermeras y miles de médicos de España y de América que no tienen el C1 de catalán, ni el B, ni el A...
De cara a la galería una cosa, de tapadillo otra.
Más falsos que judas.
La están cagando.. van a conseguir el efecto contrario.... RIP Català.. una pena sinceramente.
De la Inquisición a los nazis, pasando por el catalanismo, la destrucción es la obsesión de los opresores que, destruyendo libros, lengua y autores, creen erradicar para siempre sus ideas, Esta es la grandeza de la vida y de la historia, nadie puede arrancarnos de nuestras raíces ni siquiera esos independentistas xenófobos y racistas
Que se metan los cursos por donde les quepan. En tanto el español, la lengua propia de la mayoría de catalanes, no sea tratada en igualdad de condiciones; TV3, escuelas, rotulación pública, administración bilingüe, boicot lingüístico.
https://theobjective.com/elsubjetivo/zibaldone/2023-03-12/supremacismo-catalan-virgenes-suicidas-sallent/