Publicitat
Societat · 18 de Maig de 2015. 15:33h.

Denuncien una agressió en una discoteca de Cerdanyola

Un noi dominicà acusa els porters de "donar-li puntades de peu” després de denegar-li l'entrada pel “tatuatge que porta al coll”

Denuncien una agressió en una discoteca de Cerdanyola

Imatge de la denúncia

Un noi dominicà de 28 anys i una noia de 21 anys, tots dos veïns de Sabadell, han denunciat davant els Mossos d’Esquadra que van ser agredits la matinada de diumenge pels porters de la discoteca de La Carpa de Cerdanyola del Vallès.

En la denúncia, a la que ha tingut accés e-notícies, el noi relata que al voltant de les 3:30 de la matinada tots dos es trobaven fent cua per entrar a la discoteca i que els porters "no el van deixar” pel “tatuatge que porta al coll”.

El denunciant va explicar als Mossos que els va retreure el fet als porters del local i va assenyalar que hi havia gent a l'interior amb tatuatges a "braços i altres llocs". Llavors, segons la seva versió, "un dels cinc porters que era al lloc li va donar una empenta per treure-li del mig" i que després de rebre l'empenta "ell li va donar un altre al porter".

Tot seguit, els cinc porters se’l van endur “a una zona de l’aparcament on les càmeres de seguretat no van poder gravar res” i que “el van tirar a terra entre dos cotxes i van començar a donar-li puntades de peu”.

Davant aquests fets va intervenir la noia, que “també va rebre una espenta i puntades de peu que li han provocat lesions al peu”. La noia, que també va denunciar els fets, els corrobora en la seva declaració i desmenteix la versió que “un dels porters li va dir a una amiga seva” i que es basava en el fet que "no havien deixat entrar al noi perquè, segons ells, havien vist com ell hauria agredit la denunciant”.

Tots dos denunciants van aportar un informe mèdic en el qual es posa de manifest que el noi té “diferents contusions al cos i una ferida a la boca”. Per la seva part, la noia presenta una “ferida puntiforme al dors del peu esquerre”.

Publicitat
Publicitat

43 Comentaris

Publicitat
#26 jalexiis, Terrassa, 25/05/2015 - 22:43

Las normas de admisión deberian de ser menos subjectivas. Sr Laura yo acudí a su discoteca creyendo que iba a recibir el mejor de los tratos y fui decepcionada por el trato prepotente de su personal de seguridad al no permitir la entrada de mi pareja porque su corte no era de su agrado.

#26.1 Jordi, Barcelona, 10/06/2015 - 11:41

¿Pero cuando vais a sitios así dónde creéis que vais, a la Biblioteca Británica? Vais a sitios repletos de gente un nivel intelectual discutible, con unos porteros de nivel intelectual indiscutible. ¿Esperáis razón y coherencia? Si la tuvieran, de entrada ya no estarían haciendo ese tipo de trabajo.

#25 SeM, Sabadell, 20/05/2015 - 16:16

Hable con un portero que salio de dentro a "inmovilizar" (lo pongo entre comillas, porque no sabia que inmovilizar era pegar una paliza y rodillazos en la cabeza) y le dije que le negaron la entrada por que llevaba un tatuaje en el cuello y el mismo dijo que eso era una escusa.

#25.1 SeM, Sabadell, 21/05/2015 - 00:02

Seguidamente se levanto la manga de la americana y nos enseño sus tatuajes del brazo y afirmo que era una escusa.

#25.2 Xavi, Barcelona, 21/05/2015 - 11:20

Es absurdo. Si no te dejan entrar en un sitio, ¿por qué te pones a discutir con el portero (que no se suelen caracterizar por ser gente inteligente con la que se puede hablar)? La violencia es de animales, pero comportamiento de la víctima tampoco es normal.

#25.3 Jordi, Sant Cugat del Vallès, 21/05/2015 - 18:55

Sr. SeM, os aconsejo que os reunáis todos los que queréis hacer daño a esta disco y coordinéis vuestras falsas acusaciones sino pierde fuerza! Aclararos, fueron patadas como dice el padre o rodillazos en la cara? otra cosa, porque no se hace mención al racismo en la denuncia? unificar versiones!!

#25.4 Sergi, Barcelona, 10/06/2015 - 11:49

Jordi, ¿no sería mejor que antes de abrir estos locales invirtierais algo de tiempo en aprender a escribir y a conjugar los verbos? La mala escritura de una persona refleja su pobreza mental, e inspira poca confianza en cuanto a sus prioridades y fiabilidad.

#24 Magda Boix, sabadell, 20/05/2015 - 15:41

Yo estava ahi, se lo que vi lo que vivi y lo que senti. No voy a perder mi tiempo contestandole a personas que saben que estan mintiendo y lo unico que quieren es dejar en buen lugar a su discoteca, lugar que no se merece. Vamos a seguir adelante pese a quien le pese, y cueste lo que cueste. Saludos

#23 Magda B, sabadell, 20/05/2015 - 15:35

Yo estava ahi, se lo que vi lo que vivi y lo que senti.
Podria pasarme un buen rato respondiendo a todas, absolutamente todas las mentiras que se estan diciendo, pero no voy a perder mi tiempo con personas que saben que estan mintiendo.

#22 Jordi, Sant Cugat del vallès, 20/05/2015 - 15:14

Como puede un chico recibir una paliza por la noche y denunciar a los mossos y mirarse las supuestas heridas al día siguiente por la tarde??? Habiéndose personado, esa misma noche, tanto mossos como una ambulancia!!! Me parece increíble!!! Está claro, que estas acusaciones son totalmente falsas!