Publicitat
Societat · 18 de Febrer de 2014. 13:48h.

Desapareix la bandera espanyola de l’ajuntament de Calafell

El consistori ja ha hagut de reposar en altres ocasions alguna de les banderes

Desapareix la bandera espanyola de l’ajuntament de Calafell

Calafell, sense bandera espanyola

L’ajuntament de Calafell (Baix Penedès) ha aparegut sense la bandera espanyola als pals on onegen les diferents ensenyes oficials. No és el primer cop que passa. En els últims mesos, tant la bandera espanyola com la catalana ja han ‘volat’ misteriosament i el consistori les ha hagut de reemplaçar.

El principal problema que té l’ajuntament és que els pals d’on pengen les banderes no estan situats al balcó o a la façana del consistori, sinó que es troben a peu de terra, amb la qual cosa no es fa massa difícil poder accedir-hi si algú en vol manllevar alguna.

De moment, des del mateix ajuntament consideren la desaparició de banderes com fets puntuals, i no poden assegurar si els fets tenen una connotació política o es tracta simplement de bretolades. El que sí que esperen és que això no vagi a més. En moments polítics com l’actual, en què els ànims estan crispats i la batalla de treure i posar banderes d’un i altre signe està més activa que mai, és evident que això pot acabar creant un maldecap al consistori.

I és que no només l’ajuntament de la localitat té els pals de les banderes a peu de terra. En altres dependències municipals com les de la platja també és força senzill arribar a agafar-les. Del des consistori asseguren que, per ara, el cost econòmic és mínim i que tenen prou banderes de recanvi. De fet, a mig matí, la bandera espanyola ja tornava a ser al seu lloc.    

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#10 Lluís, Moià, 18/02/2014 - 18:22

Llàstima, se m´han adelantast. Precisament avui que havia de netejar algunes cosetes a casa.

#10.1 Marc, Calafell, 19/02/2014 - 07:57

Ven A calafell a quitarla, te recibiremos 50 patriotas que te lo impediran.

#10.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 19/02/2014 - 11:35

#10.1

Marc,
els "patriotes espanyols" sempre en grups de 50, oi? En minoria segur que fugiu cames ajudeu-me

#9 JCM, BCN, 18/02/2014 - 16:24

Hòstia !!!! que algú els hi digui que ara mateix la torno, que m'havia quedat sense draps de cuina i ...!!que coi !! ,,,,si aquest merda de drap no serveix ni per eixugar-me les llàgrimes del fart de riure que m'he fet^!!!

#8 Jordi, ,, 18/02/2014 - 16:07

Siempre es interesante saber dónde no se quiere cumplir la ley.
Seguro que el CNI toma nota.
Y la UE también.

#8.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 19/02/2014 - 11:36

qui acusava als catalans de nazis per "fer llistes" a partir d'unes declaracions malintencionades? Vosaltres pel que veig no només les feu si no que ho dieu explícitament...

#7 Kropotkin, Vic, 18/02/2014 - 15:01

Los del PP y C's nos ocupamos de los problemas reales de la gente: la Immersion Linguistica, la bandera española en los Ayuntamientos, el 12 de octubre?juas, juas...mejor hundidos

#7.1 Pepe del bigote, Gibraltar es el eje del mal!!!!!, 18/02/2014 - 15:23

Viva españa!
La historia de españa si es grande!

Sobre Todo cuando formamos parte del Magreb! Viva españa, viva al-andalús!

Viva la corrupcion y la siesta y los toros y el paro y la deuda!!!!

Viva España, mejor hundidos!!!!

#6 Joan Prim, Melilla, 18/02/2014 - 14:53

Me viene a la memoria la imagen del insigne general Joan Prim y Prats a caballo sable en ristre seguido de un grupo de voluntarios catalanes a bayoneta calada portando la gloriosa bandera española....Viva Cataluña y Visca Espanya!!!!

#6.1 Francesc d'A. Porras, BCN, 18/02/2014 - 17:21

... i en mostra del seu agraïment, els espanyols el van pelar.

Qui?? No se sap ben bé del cert, de la cua que hi havia per fer-ho.

Es veu que Roma no paga traïdors, però Madrid no paga ningú...