Publicitat
Societat · 30 de Maig de 2014. 08:18h.

'Diàleg' a Sants

Antisistema destrossen ara parades d'autobús en la quarta nit d'aldarulls

La quarta nit d'aldarulls al barri de Sants, a Barcelona, pel desallotjament de Can Vies s'ha saldat amb una vintena de detinguts -dotze ja han quedat en llibertat- acusats de desordres públics, danys i atemptat als agents de l'autoritat.

Els aldarulls han començat a les onze de la nit, quan un jove ha creuat un contenidor al carrer de Sants. Un grup de joves han començat a trencar vidres de les entitats bancàries amb martells i malls, i fins i tot han calat foc a l'interior d'un banc.

Els violents, com es pot veure en el vídeo, han trencat marquesines d'autobusos, cabines de telèfon, caixers automàtics i algunes persianes de comerços. També han fet pintades a parets i vidrieres d'entitats financeres.

La quarta nit de protestes ha començat a les nou del vespre amb una cassolada a la plaça de Sants i amb una manifestació que ha recorregut diversos carrers i que s'ha acabat desconvocant a la plaça de les Corts. Un grup de persones han tornat a la plaça de Sants. 

Un cop s'han produït el primers actes vandàlics, els Mossos d'Esquadra han fet diversos avisos a través de la megafonia i han fet ús de l'altaveu de so per demanar que s'aturessin els aldarulls. També s'han llançat salves.

Finalment, la policia catalana ha acabat carregant i ha fet ús de les llançadores de projectils de fum per dispersar els manifestants que han provocat els aldarulls.

Antisistema destrossen una parada d'autobús
Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#13 pep, manresa, 30/05/2014 - 19:41

Una parada de bus?... ostres, jo em pensava que era un anunci de putes, drogues i altres BcnWorlds amb impostos rebaixats al 5%, diferència que haurem de pagar nosaltres, gràcies pppsoeCiU.

#12 Papaluna, Barcelona, 30/05/2014 - 15:08

Tio que va en suadora amb caputxa pel carrer, control i detenció immediata. Pocs miraments: ho porten escrit a la cara i al cos, cabells, piercings, pantalons, posat i ferum a porro i a falta de higiene corporal. Que els aturi la Policia (com aturen aleatòriament als conductors) i que'ls picolin.

#12.1 Gerard, Barna, 31/05/2014 - 02:50

Feixisme és la figura que et descriu millor.

#10 Pere, Comarca Garraf, 30/05/2014 - 11:42

La notica diu: Tambe? s'han llançat salves.
Però que collons son les salves ?
I salves de què?

#10.1 ES, Gràcia, 30/05/2014 - 14:13

Soroll.

#10.2 Pere, Comarca Garraf, 30/05/2014 - 15:42

L'administració paga per tirar coets o trons i posar en perill als membres de la policia?

#10.3 Pep, BCN, 30/05/2014 - 16:31

#10.1

Si és per soroll deuen ser trabucaires enlloc de Mossos d'Esquadra.

#10.4 Pere, Comarca Garraf, 30/05/2014 - 20:05

Val, ara ho entenc. Deuen ser uns cartutxos, petards o trons com els dels trabucaires.

#10.5 i una merda són salves, és muniCiÚ pura i dura, 30/05/2014 - 20:16

Són bales d'acer recubertes de cautxú massís, disparades amb fusells llençagranades adaptats. "Projectils viscoelàstics" en diuen. La diferència amb les "pilotes de goma" és que no reboten tant.
http://directa.cat/noticia/n ova-municio-dels-mossos-adapta -un-llancador-militar-granades -d?origen-suis

#10.6 Pere, Comarca Garraf, 30/05/2014 - 21:27

Collons !!!
Ara he vist per Internet la foto de l` aparell disparador. No llança salves, dispara projectils que no reboten tan com les bales o boles de goma.
Algú els recollirà del carrer.

Ai carai !!!

#9 Can Jofresa, terrassa, 30/05/2014 - 10:32

Ultimas noticias: David Fdez y Jorge Fdez son primos. Ahora se entiende todo !

#8 Enric, Badal - Barcelona, 30/05/2014 - 10:27

Com canvia la forma de redactar la notícia (llegir els dos últims paràgrafs) quan la gent ja n'està farta dels okupes. Si no fos així la notícia ometria les advertències dels mossos i començaria directament amb "brutals càrregues".