Publicitat

Minut de silenci per la mort d'una agent del Arro en un accident provocat per un conductor begut

Dol als Mossos

El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena ha assistit al minut de silenci que s'ha fet al Complex Central Egara en record de l'agent dels Mossos d'Esquadra que ha perdut la vida en accident de trànsit provocat per un conductor begut.

La policia de la Generalitat ha lamentat la mort de "la nostra companya Loli de l'ARRO Metro Sud quan tornava a casa després de treballar en un accident provocat per un conductor begut". Els Mossos han detallat que "el conductor, que anava begut i no disposava de permís de conduir, va provocar l'accident i va fugir del lloc" encara que "hores després" ha estat detingut.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 CARLOS, TERRASSA, 09/06/2021 - 10:18

Lamento mucho la muerte de esta persona, la investigación de este accidente la debería de hacer la Guardia Civil, verdad? Porque si los familiares directos de la víctima, son Mossos de Esquadra , al igual después la defensa del presunto delincuente podría plantear judicialmente dudas en cuanto a la imparcialidad de la investigación.

#4 JOSEP EL AVI DE CARDEDEU , PARAR LOS BORRACHOS AL VOLANTE, 05/06/2021 - 19:59

DESCANSE EN PAS EN PAU LA AGENTE DELS MOSSOS DE ESCUADRA MUERTA ,, EL CONDOL A LA SEVA FAMILIA ..Lo que tenen que fer ara ELS MOSSOS DE ESCUADRA.. Guerra sin cuartel ALOS CODUCTORES BORRACHOS Y DROGADOS AL VOLANTE .. Hosea muchos mas CONTROLES DE ALCOHOLEMIA .Para que ningun borracho mate a nadie mas .GUERRA AL ALCOHOL .

#3 Ojotuerto, Calafell.TAB, 05/06/2021 - 13:20

Mi más sentido pésame a familia, amigos y compañeros. Demasiados accidentes muy graves para los cuerpos de seguridad del estado. A los Mossos, a los Arro. Como dice el himno " La muerte no es el final".... Fuerza y Honor.

#2 Julio, Rosas, 05/06/2021 - 11:12

Descanse en paz.

#1 Onofre de Dip, Barcelona, 04/06/2021 - 18:17

El segundo muerto en acto de servicio entre nuestras fuerzas del orden en pocos días. Y de idéntico modo.
Que descanse en paz quien tanto veló por nosotros.