Publicitat
Societat · 11 de Setembre de 2022. 19:11h.

D'un milió a 150.000

L'ANC eleva la xifra a 700.000 persones

D'un milió a 150.000

La manifestació de la Diada ha tingut una assistència de 150.000 persones, segons la Guàrdia Urbana. Tot i això, la presidenta de l'ANC, Dolors Feliu, ha elevat la xifra a 700.000 persones.

En qualsevol cas, són xifres sensiblement superiors a les del 2021, malgrat que llavors la pandèmia va poder fer enrere molta gent. Però són xifres molt inferiors a les que es van donar des del 2012 fins al 2017, quan les independentistes concentraven un milió de persones.

Feliu, que ha fet part del discurs en anglès, s'ha mostrat eufòrica durant el seu parlament. "El vent ens sacseja, però no ens arrenca", ha proclamat.

També s'ha referit diverses vegades a l'1 d'octubre i ha cridat "ni oblit ni perdó". "Digue'ns Europa, mereixem que ens peguin? No penses fer res, Europa?", ha preguntat.

La dirigent independentista, molt emfàtica durant tot el seu discurs, ha repetit diverses vegades que "som molta gent". "Aquest any aquesta manifestació ha fet més por que mai", ha dit. "Fa por la nostra convicció de fer la independència, la certesa que ho aconseguirem", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

64 Comentaris

Publicitat
#34 Josep, Olot, 13/09/2022 - 09:37

Segons la hiperventilada pilar rahola va esser un exit total. Jajajajajajaja...

#33 Culerda, Frankfurt, 12/09/2022 - 19:34

Si tots els culers són mega catalanistes i diuen que són 3 o 4 milions a Cat ... 150.000? Eing? Però si són indepes tots els culerdos !! No m´ho puc creure.

#32 Sergi Sergio, Barcelona, 12/09/2022 - 17:58

No eran ni 150.000, la GU siempre dobla la cifra real para que no se le enfaden, eran unos 75.000.
Y la cifra de la ANC ya es de aurora boreal, solo apta para fanaticos enloquecidos, igualito que cuando daban la cifra de 2.000.000 donde fisicamente no caben ni 1.000.000 pegados como sardinas en lata.

#31 Logicademocratica, Badalona, 12/09/2022 - 15:36

Encara som molts més que els 5000 unionistes espanyols que s’han reunit mai a Barcelona…. treient les concentracions d’adhesió al règim franquista dels anys de la posguerra.

#31.1 Decebut, bcn (tbn), 12/09/2022 - 18:01

Ai, sí, aquelles concentracions franquistes tan entranyables! Com les trobeu a faltar, eh?

https://www.youtube.com/watc h?v=vQW0o5hJSzI

#31.2 Fernando, Mataró, 12/09/2022 - 18:51

#31

¿Te refieres a las manifestaciones a las que asistían los abuelos, los padres e incluso algunos de los mismos que se manifestaron ayer para la Odiada Nasiunal de Caspalunyeee? Pues sí, solo se han cambiado la camiseta.

#31.3 Luigi., Barcino, 12/09/2022 - 19:40

#31


En el minuto 1:05 del vídeo, puede verse que toda la rotulación está escrita en catalán.

#31.4 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 12/09/2022 - 20:52

Un magnífic exemple de l'extraordinària, heroica i numantina resistència del poble català davant la dictadura franquista!!

Quanta dignitat!!

#30 bejota, bcn, 12/09/2022 - 12:28

SE OLVIDAN QUE ESPAÑA SIEMPRE TIENE UNA CARTA BAJO LA MANGA.
"ROMA NO PAGA A TRAIDORES"
EN LAS AUTONOMICAS DEL 2021 CON POLITICOS EN LA CARCEL Y HUIDOS ,EL SEPARATISMO CONSIGUIO SÓLO UN 26% DEL CENSO.