Publicitat
Societat · 30 d'Abril de 2014. 14:41h.

El 50% creu que "cap" partit no pot solucionar la crisi econòmica

L’atur i precarietat laboral és el principal problema per als catalans

El 50% creu que "cap" partit no pot solucionar la crisi econòmica

Persones esperant en una oficina del SOC

Els problemes dels ciutadans de Catalunya segueixen centrant-se en l'atur, la precarietat laboral i el funcionament de l’economia, segons el darrer baròmetre del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO).

A més, el 50% dels catalans creu que cap partit polític no pot solucionar la crisi econòmica. Aquesta dada, si es compara amb el baròmetre anterior, s’ha incrementat en gairebé set punts. En aquest sentit, de totes les formacions parlamentàries, només ERC i CiU superen el 10%.

L’atur i precarietat laboral ha esdevingut el principal problema que té actualment Catalunya (67,4), seguit del funcionament de l’economia (35,1), la insatisfacció amb la política (33,5) i les relaciona Catalunya-Espanya (20,6).

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#12 J. Selles Sanchís, Barcelona, 03/05/2014 - 09:13

creats ad-hoc per enxufar parents, amics i militants això ho han tocat poc per no dir gens. Tots els colors. Això ho faran mentre la gent és queixi a internet i no surti al carrer. Exemple: sous professorat públic no universitari, mateixa jornada menys sou. Però al menys es fa país. O no?

#11 hoguera de odios, rubricata, 02/05/2014 - 19:11

Es posible, pero cal dir que els politics del Gobierno, poden (solucionar o mitigar el problema) però no volen, i els d'ací, volen però no poden...

#11.1 J. Selles Sanchís, Barcelona, 03/05/2014 - 09:09

Clar que sí, tu igual estàs cobrant la teva pensió o el teu sou públic de diners que venen de fora de l'Estat- O bé la teva empresa part dels seus ingresos prové de d'un concurs o licitiació pública.
Et zona el déficit anual? I el deute acumulat? I la prima de risc? I això de qui paga mana i la

#11.2 J. Selles Sanchis, Barcelona, 03/05/2014 - 09:11

la posible intervenció de l'economia? Els que ens presten diners diuen per triar entre jo i tu viure malament i amb sacrificis, fes-los tu per estirar més el braç que la màniga. La única cosa que es pot tirar en cara als politics, és que les tissores d'alts càrrecs, càrrecs de confiança, serveis

#11.3 J. Selles Sanchis, Barcelona, 03/05/2014 - 09:15

I de hoguera de odios res de res. Mentre funcioni això de "que n'hi ha del que és meu", o "per a que s'ho emporti un de fora, millor un d'aquí", o "tampoc és tant", és a dir, justificacions diverses en contra del seny social, així ens anirà. A banda d'interessos polítics n'hi ha d'econòmics.

#10 BEJOTA, BCN, 01/05/2014 - 19:25


Nació Digital ha preparat una gran enquesta per als lectors.
El seu vot s'ha desat correctament. Gràcies per participar-hi. Vots totals: 1.446.058Sí i Sí: 375.302 (25,95%) Sí i No: 4.873 (0,34%) No: 1.065.883 (73,71%)

#9 J. Selles Sanchís, Barcelona, 01/05/2014 - 08:26

amb més responsabilitats que d'altres, segons els anys i els llocs on s'ha governat. Bé és la meva humil opinió. El que és fabulós és el percentatge de gent empressonada o que dimiteixi, un cop comprovats i jutjats amb totes les garanties les situacions. La casta se lleva la pasta.

#8 J. Selles Sanchís, Barcelona, 01/05/2014 - 08:25

manifestem quan errades polítiques de gestió malmeten l'economia? Diem alguna cosa quan s'anteposa el cicle polític al cicle econòmic? Fem autocrítica i pensem que nosaltres podem actuar per millorar o bé esperem que ho faci la veina o el veí? Ep, això és extensible a moltes forces polítiques, unes