Publicitat
Societat · 27 de Maig de 2011. 17:46h.

El desallotjament dels Mossos no ha servit de res

Els 'indignats' tornen a acampar a la Plaça Catalunya

Els indignats que s'estan a la Plaça Catalunya han recuperat la normalitat després dels incidents del matí d'aquest divendres. Els concentrats han tornat a muntar el campament al centre de la plaça on tot transcorre amb total tranquil·litat.

Està prevista, però, a partir de les 19:00 hores d'aquest divendres, una concentració de suport als acampats, en la qual està previst que molts dels assistents arribin amb flors per, si s'escau, entregar-les als Mossos.

Posteriorment, a les 21:00 hores es farà la cassolada de protesta que, des del passat 15 de maig, estan fent a diari els indignats, com a mostra de protesta per la crisi econòmica.

Des de les 07:00 del matí ha començat l'actuació policial per a, segons ha explicat el conseller d'Interior, Felip Puig, facilitar l'accés dels serveis de neteja. "L'objectiu no era desallotjar, sinó netejar la Plaça Catalunya", ha explicat. 

Una noia escombra la Plaça Catalunya
Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#19 Indignat, Can Cassola, 29/05/2011 - 17:53

Com que no va servir per a res? No va servir per a que els equips municipals netegessin la plaça? Doncs feina feta. Altra cosa és que un cop dut a terme això, tornin els acampats, i d'això es tracta...

#18 carracuca, barcelona ESPAÑA, 28/05/2011 - 18:37

vaya arte la de esta "indignada" cogiendo la escoba, seguro que en su casa no la cogido en su vida. Y si es una okupa, ni que decir tiene.

#17 contdown, Barcelona-Wembley, 28/05/2011 - 09:58

Però algú ha vist que en principi es convidava als indignats a desplaçar-se a una part de la plaça per netejar-la i després se'ls deia que ocupesin la part neta mentres netejaven l'altre? Que van dir que no, que es van enfrontar al personal de neteja, que "pacificament" insultaven a la policia?

#16 comparacions odioses, London, 27/05/2011 - 21:39

a què espera la OTAN a bombardejar Barcelona per alliberar els rebels de Pl Catalunya? Sarko, Cameron, vinga ! O tots o ningú ! Ah, que a Catalunya no hi ha petroli...

#15 antidretà, Cat, 27/05/2011 - 21:19

Els fatxes teniu por d'aquest jovent i de les protestes perque han posat en evidència d'una manera irreversible la podridura i obsolència d'un ordre social caduc, injust i antidemocràtic que només sap respondre amb cops de porra contra tots aquells que demanen canvis. La dreta fa fàstic arreu.

#15.1 Terraxa, Terrassa, 27/05/2011 - 22:33

Quin canvi? Quin model de societat es proposa? I quina mena d'economia? Per què l'esquerra actual no té pebrots de defensar el comunisme? I si no és comunisme, de quina alternativa parlem?

#15.2 flautero, pocilga bcn, 28/05/2011 - 00:49

Anarquisme pur i du

#15.3 MARC, bcn, 28/05/2011 - 03:04

Doncs no dexar k s presentin corruptes, incompatibilitats d carrecs, premsa lliure..ejemejem,no pagar les prejubilacions dls bancs(els hi dxem diners x perdues i d pas paguen les prejubilacions am diners nostres, que no es privatitzin emprese entre els amiguetss. SEGUIM?????