Publicitat
Societat · 22 de Gener de 2012. 21:10h.

El detingut per la mort de la seva dona se suïcida davant els Mossos

S'ha llançat pel buit de l'escala del seu domicili

El veí de Sabadell detingut dissabte en relació amb l'assassinat la seva parella sentimental a Santa Coloma de Queralt ha mort aquest diumenge a la tarda en llançar-se pel forat de l'escala del seu domicili. Els Mossos d'Esquadra i els serveis judicials havien conduït l'home fins a casa seva per fer-hi un escorcoll.

Els fets han passat cap a les quatre de la tarda. Un cop havia finalitzat el registre del seu pis, l’home, que anava emmanillat i custodiat pels Mossos, ha donat un cop als agents i s’ha llençat pel buit de l’escala.

En aquells moments també hi era la comitiva judicial, concretament la seva advocada i el secretari judicial. El detingut, Joan T.P., de 40 anys, nacionalitat espanyola i veí de Sabadell ha mort com a conseqüència de la caiguda.

Els Mossos el van detenir aquest dissabte com a presumpte autor de la mort d’una dona, de 33 anys, que va ser trobada morta amb signes de violència a l’interior de casa seva.
 
Una trucada va alertar-los del fet i immediatament diverses patrulles es van desplaçar fins al lloc. Els agents van localitzar el cos sense vida de la dona amb ferides d’arma blanca i, posteriorment, el presumpte autor dels fets va ser detingut a Sabadell.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#4 calvin, 4, 24/01/2012 - 08:56

I es queixen que no tenen cotxes, armilles antibales, porres, pistoles, no sé que més, però son els funcionaris que més cobren de tota l'administració catalana, apara que ja els val, ho trobo horrorós que se'ls caigui un home per l'escala ( o se'ls suicidi)

#3 joan, manresa, 23/01/2012 - 17:06

El Casal obre la seva tertulieta desde Morolandina,( Abans Manresa,demá Al-Manresam).Ya surten tots els abogats dels pobres,tots a crucifixar als Mossos,pro cap cervellet es posa a pensar ni un moment que la situació en que va pasar es imprevisible.,are ya només falta un abugat que els tingui gan

#2 Almogàver , La Sagrera , 23/01/2012 - 11:50

Se les tenen amb una advocada, canten el Viva España, tallen carrers, apliquen controls innecesaris i deixen que se'ls suicidi als morros un detingut. Falta de mitjans? Potser si que falten mitjans i sobra hipocresia.

#1 LLUC, MOSSOS PASSARELLS, 22/01/2012 - 22:02

Visca la professionalitat dels Mossos ! El problema era que no portaven armilles o que el detingut només parlava català i no l´entenien ? Els sindicats diran quelcom dels passarells que el custodiaven ? Quina vergonya ! Estan aconseguint que odiem els Mossos.

#1.1 Manel, Barcelona, 23/01/2012 - 00:06

#1

jajaja que oportunista ets Lluc!! Sembla que feia dies que tenies ganes d'insultar als mossos...si dediquéssis la meitat dels teus esforços a criticar als que realment ens roben i es gasten els nostres diners en subvencions, dietes, cotxes, telèfons, viatjes...si es que tenim el que ens mereixem.

#1.2 Elemental, Barcelona, 23/01/2012 - 01:19

Si alguien quiere suicidarse, se suicida.

#1.3 pepe, andorra, 23/01/2012 - 11:51

anda, mira tu, igual q Grimau. Q coincidencias tiene la vida a veces. Seguro q de este no dice nadie q lo tiraron, seguro q no.

#1.4 Inocenci, Castellar del Vallés, 23/01/2012 - 12:41

Als Mossos i ha molt badabadoc. Massa badabadoc per a no res.

#1.5 calvin, 1, 24/01/2012 - 08:54

Manel, es gasten el nostres diners com en Carod, la Geli, el de Reus com se'n diuuuu.... sí home el Benac, el Castells.... me'n deixo algún, oi???? Osti sí el poca vergonya del Saura allisonant els mossos..... i mosses...
Ara voldrieu que en Mas anés caminant a la feina.
Mare de Déu 7 anys perduts