Publicitat
Societat · 16 d'Octubre de 2020. 19:15h.

El doctor Mitjà insinua que Laura Rosel escriu "al dictat"

"M'atreveixo a dir que això no ho has escrit tu"

El doctor Mitjà insinua que Laura Rosel escriu "al dictat"

L'infectòleg de l'Hospital Germans Trias i Pujol, Oriol Mitjà, ha reaccionat a l'editorial que ha fet la presentadora d'El matí a Catalunya Ràdio, Laura Rosel, contra ell per les crítiques a la consellera de Salut, Alba Vergés, i ha insinuat que la periodista escriu "al dictat".

"Quina editorial, Laura Rosel!" ha dit Mitjà a Twitter, i ha reclamat "més crítica, més informació i més transparència per a millorar les mesures de contenció". "M'atreveixo a dir que això no ho has escrit tu", ha sentenciat.

Posteriorment, el doctor ha fet un segon tuit dirigit a Rosel: "no et vull ofendre ni tampoc dic que parlis al dictat". "Tu i jo havíem discutit sobre aquest tema i crec que l'editorial NO reflecteix la teva opinió", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#11 Sergi Sergio, Barcelona, 18/10/2020 - 12:39

Mitja, los periodistas de la Corporacio son los sicarios del Govern, no tienen otra funcion.

#10 Pere, Blanes , 18/10/2020 - 10:18

¿Ahora te das cuenta? Te imaginaba más espabilado, llevas aquí desde que naciste y ¿no sabías que en la profesión periodística catalana hay carreras para complacer a los que mandan? Oriol... Oriol.... .

#9 Neferu, Barcelona, 17/10/2020 - 17:43

¡En hora buena, Dr. Mitjá!!. Veo con entusiasmo que se le van abriendo los ojos y soltándosele la lengua.Gracias, Oriol por pensar en la salud de los ciudadanos y por decir las cosas claras le pese a quien le pese. No le concederán la Cruz de Sant Jordi pero cuenta ud. con el respeto y la gratitud de los ciudadanos y, eso vale más que la Cruz

#8 Sergi Sergio, Barcelona, 17/10/2020 - 14:09

Este muchacho parece ser que ahora baja de la higuera, se ve que no sabia donde se metia, pues claro que habla al dictado de ERC para eso la pusieron alli, trabaja por encargo, es como los sicarios, se ve que no sabia que la Corporacio es un estercolero nauseabundo.

#8.1 Pere, Blanes , 18/10/2020 - 10:19

Pues que se ande con cuidado, quienes se bajan de la higuera del separatismo, aterrizan en el cactus del olvido.

#7 Kropotkin, Bic, 17/10/2020 - 12:10

Vaya descubrimiento. Llevan más de 40 años haciendo eso. Es algo rutinario. Jua, jua, jua,...