Societat · 17 de Juny de 2022. 21:20h.

El domini del castellà de polítics indepes

Cambray diu que "no hi ha problema lingüístic a l'escola catalana"

El domini del castellà de polítics indepes

Valents ha publicat un vídeo a les seves xarxes socials en el qual apareixen diversos polítics independentistes cometent errors en parlar castellà. Entre ells hi ha Carles Puigdemont, Clara Ponsatí, Marta Rovira o Marta Vilalta.

A més, la formació també recull imatges de Josep Maria Lari Vilaplana, més conegut com a mag Lari, al programa de TV3 L'au pair, on va afirmar que parla en castellà perquè "així semblo més dolent".

El vídeo publicat per Valents s'acaba amb unes declaracions del conseller d'Educació de la Generalitat, Josep González Cambray, en què assegura que "no hi ha problema lingüístic a l'escola catalana".

Eva Parera, presidenta de Valents i candidata a l'alcaldia de Barcelona, ha afirmat que "ells haurien de ser els primers interessats a tenir un 25% d'espanyol a l'escola". Parera considera que "queda clar, en veure Carles Puigdemont, Clara Ponsatí, Marta Rovira o Marta Vilalta, entre d'altres, parlant espanyol, que el sistema educatiu català té algunes mancances".

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#26 Coaner, Martorell, 19/06/2022 - 17:02

El 80% de jutges de Catalunya no el saben, no l entenen ni els hi importa; això sí el gilipolles de torn es pregunta pel domini del castellà dels polítics catalans! Ridículs!

#25 Futimé, Bcn, 19/06/2022 - 13:49

Algú pot fer el mateix amb polítics espanyols, començant per en Zoilo i acabant amb en Guerra ?

#24 Antifa, L'H, 19/06/2022 - 08:44

Fem un vídeo ara de parlamentarios españols? Quants vídeos voleu? No ús canseu d'informar-vos a diari de prensa groga i fake news? Viviu la vida i deixeu viure!!!

#24.1 Barcelonés , Barcelona no es Cataluña , 19/06/2022 - 10:41

Qué gracioso, por eso no se permite elegir a los padres el modelo educativo, no? Porque dejáis vivir a los demás como quieren, verdad?

Sois fachas hasta la médula

#24.2 Vigatano, Vic, 19/06/2022 - 10:50

Adelante! Quedamos a la espera boniquillo

#24.3 Decebut, bcn (tbn), 19/06/2022 - 12:42

Això, això és el que vodríem! Que ens deixin viure! Que ja està bé la broma!

#24.4 Decebut, bcn (tbn), 19/06/2022 - 12:47

El que és rellevant en aquest tema és que l'anomenada "immersió" no té objectius lingüístics ni pedagògics, sinó estrictament polítics.

#23 Pan con tomate y jamón ibérico, II*II Seguim fent el ridícul.., 19/06/2022 - 08:09

Pues no es ninguna novedad, el nivel intelectual de los actuales políticos tractorianos es lamentable, sea en catalán o en castellano. Y ya si vamos a los especímenes de "Réstate..." los Reyes, Rufianes y cía... tenemos al pobre Cervantes acojonado cada vez que los tipos abren la boca...

#23.1 Barcelonés , Barcelona no es Cataluña , 19/06/2022 - 10:44

Sólo tienes que ver a ese genio de la economía que huyó de Económicas pies para que os quiero y que lo metieron de Consejero de Economía, cuyo mayor logro fue la huida de 4.000 empresas, sí, hombre, el que iba a cerrar Cataluña una semana, verdad, Oriol?

#22 Lepero, Barcelona, 19/06/2022 - 00:06

Con éste, con tan solo ver la foto, ya echo a correr, por si acaso.