Publicitat
Societat · 13 de Gener de 2019. 18:14h.

El jutge deixa en llibertat els causants de l'incendi de Badalona

Malgrat estar acusats d'homicidi i d'ocupació d'immobles, entre d'altres

El jutge deixa en llibertat els causants de l'incendi de Badalona

El jutge ha deixat en llibertat les sis persones, quatre homes i dues dones, de nacionalitat romanesa i veïnes de Badalona, detingudes pels Mossos d'Esquadra en relació amb l'incendi que va causar la mort de tres persones i en va ferir cinc més a l'avinguda del Marquès de Mont-Roig de Badalona.

Els investigadors policials han conclòs que la causa de l'incendi va ser d'origen elèctric. El foc es va originar al quadre elèctric del 1r 2a de l'immoble com a conseqüència d'un sobreconsum. Del quadre havien sigut manipulats els elements de protecció i control de potència, la qual cosa va provocar un sobreescalfament de la xarxa.

Davant d'aquests fets, entre el 10 i l'11 de gener els Mossos van detenir els sis ocupants del pis, quatre homes i dues dones, com a presumptes autors dels delictes d'homicidi per imprudència greu, lesions per imprudència greu, danys imprudents, defraudacions de fluid elèctric i un delicte d'ocupació d'immobles.

El 12 de gener tres dels homes arrestats van passar a disposició judicial i es va decretar la seva llibertat amb càrrecs amb mesures cautelars. Les altres tres persones que van ser detingudes estan en llibertat pendents de ser citades a declarar davant el jutge. La investigació continua oberta.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 Sergi , Barcelona, 14/01/2019 - 12:44

Ole, ole y ole, pues venga, hasta la proxima, a quemar otros pisos, que vergüenza de leyes tenemos y luego se extrañan que haya gente que harta de todo vote a VOX, si es que al paso que vamos esta gente en unos años sacaran mayoria.

#4 botifler1914, Sinitaca, 14/01/2019 - 11:31

Esto no lo arregla ni Albiol.

#3 Neferu, Barcelona, 13/01/2019 - 22:09

Si fuesen españoles ya estarían en prisión preventiva o en la calle con cargos. ¡Ventajas de ser extranjeros!! Luego se llevan las manos a la cabeza por el avance de Vox.

#2 Lluis Gibernau, Badalona, 13/01/2019 - 20:57

Aquesta es bona ... talleu !!!

Jo soc de Badalona i penso que coses com aquesta justifiquen partits com VOX, que mirin per nosaltres, els del pais i deixeu-vos de tonteries i de si som o no xenofobs, cal ser ordenat i posar les coses a lloc. Ja en tenim prou de tanta tonteria. Volem gent valenta, politics que ens defensin. Endavant VOX !!!

#2.1 Carlos BCN, Santa Coloma de Gramenet, 13/01/2019 - 23:58

No hi ha cap dubte de que els que més necesitem a Vox som els catalans, i molt especialment els que vivim a barris obrers plens d'inmigració.

Qui viu al Fondo, Sant Roc, Rocafonda, Cerdanyola (Mataró), Salt, etc sap que la situació es extremadament greu. Hem de defensar Espanya o vindran temps molt difícils.

#2.2 FRAN BCN, Bcn, 14/01/2019 - 14:36

Comentaris que són d' una greu irresponsabilitat. No veieu que Vox vol diluir CAT al no res com poble i cultura? MARE de deu !!!!!!! Quina formació té la penya!!!!

#2.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 14/01/2019 - 18:02

Ya salió el supremacista Fran cómo ser de raza superior otorgando el título de inculto a todo aquel que piensa diferente que el. Gran argumento.

#2.4 Neferu, Barcelona, 14/01/2019 - 19:42

No soy seguidora de Vox, es más estoy en contra de la mayor parte de su programa pero tío, no te inventes cosas. En ningún momento ni hablado ni escrito han dicho ni insinuado que quieran diluir Catalunya ni su cultura. No inventes, no mientas. Las propuestas de Vox han de pasar por el Congreso y si todos votan en contra, a qué tanto miedo?

#1 Pere, Girona, Spain, 13/01/2019 - 18:50

Cap problema, a okupar unaltre pis i amargar la vida a nova gent.

Qui tindrà la desgràcia de tener los a prop ??

Patètic (després surten vots a VOS con l'escuma )