Publicitat
Societat · 22 de Juliol de 2015. 10:34h.

El nou president creia que els catalans “vivim ocupats"

Jordi Cañas recupera els tuits més polèmics

El nou president creia que els catalans “vivim ocupats"

Piulades de Torra

L’exdiputat de C’s, Jordi Cañas, ha recordat al seu twitter algunes de les piulades és polèmiques que va fer el futur president de la Generalitat, Quim Torra, entre 2012 i 2013. Posteriorment va eliminar el seu compte. Cañas ja els va recordar quan Torra va ser escollit president d'Òmnium.

El diputat de JxCat criticava que “els catalans votem i els espanyols venen a vigilar-nos. Fora d’aquí d’una vegada! Aneu-vos-en, deixeu-nos viure en pau”. També considerava que “sentir parlar Albert Rivera de moralitat és com sentir parlar als espanyols de democràcia”. “Els espanyols només saben espoliar”, afirmava el juny del 2012.

25563-2.jpg

També assegurava que “francesos o espanyols comparteixen la mateixa concepció aniquiladora de les nacions que malviuen en els seus Estats”. Igualment escrivia que els catalans “anem en cotxes particulars i ens ho paguem tot, no fem pas com els espanyols, nosaltres”. “Vivim ocupats pels espanyols des del 1714”, lamentava.

“El feixisme dels espanyols que viuen a Catalunya és infinitament patètic, repulsiu i bord”, deia Torra el 31 de desembre del 2012. També comparava que “els espanyols a Catalunya són com l’energia: no desapareixen, es transformen”.

“Fora conyes, senyors. Si seguim aquí alguns anys més correm el risc d’acabar tan bojos com els mateixos espanyols”, advertia. “Sobretot el que sobta és el to, la mala educació, la ‘pijería’ espanyola. Sensació de brutícia. Horrible”, sentenciava el 9 de juliol del 2013. 

Publicitat
Publicitat

263 Comentaris

Publicitat
#111 Victus, Bcn, 11/05/2018 - 11:42

Que Cataluña está ocupada desde 1714 es la pura realidad objetiva. No sé porqué hay quien se obstina en negar algo tan evidente. Quien pretenda tener credibilidad que empiece por reconocer la verdad.

#111.1 pepe, andorra, 11/05/2018 - 13:29

y exactamente en q te basas para realizar dicha afirmacion? pq yo afirmo lo contrario y te lo puedo demostrar ampliamente, yo lo q no se es pq hay quien se obnubila con esa idea, quien pretenda tener credibilidad ante esa afirmacion, q la vaya demostrando, lo unico ocupado desde hace siglos es Barcelona por parte de los del tractor, antes arado

#111.2 pepe, andorra, 11/05/2018 - 13:30

con esa afirmacion lo unico q haces es demostrar tu ignorancia ademas de tu maldad, pq desacreditas pq si, a todo el q no este de acuerdo con tu aserto....

#110 1714, g, 11/05/2018 - 11:36

Hi ha molta gent que ho pensa. Què hi fan sinó aquí l'exèrcit espanyol, guardia civil, etc...?

#110.1 Sergi, Bcn (Espanya) , 11/05/2018 - 12:09

La pregunta es: que haces tú? Trolear?

#110.2 pepe, andorra, 11/05/2018 - 13:31

lo q hacen en cualquier parte de España es defenderte de los malos, claro q si te han estado lavando el cerebro durante 40 años sobre eso, q vas a decir....Estos purrianos ya no saben como liarla....

#109 Pere que tomba, Bcn, 11/05/2018 - 09:33

Home, espanyols de grat no ho som, ho som per la força com es va tornar a veure l’1 d’octubre. Un plato es un plato y un vaso es un vaso.

#109.1 pepe, andorra, 11/05/2018 - 13:32

eso dilo por ti, yo soy español de muy buen grado, no por la fuerza, y lo q yo vi el uno de octubre es a dos millones de abducidos q querian quitarme España por la fuerza y el soborno. Ese es el plato y ese es el vaso.....

#109.2 Sarola, Castelldefels, 11/05/2018 - 18:22

Pere, com pots agüantar se Espanyol per força?. Tens dues opcions : 1.- Anar-ten doncs la porta es molt gran. 2.- Fer un axecament armat i posar molts morts sobre la taula per tenir alguna probabilitat d'assolir l'independencia.
Pense-ho !

#108 Dado Esteller, Badalona, 11/05/2018 - 08:49

o deberían tomar cartas en el asunto la Justicia en mayúsculas. Todo esto tanto de una parte como de la otra, se acumula en la pira, pira de conflicto, que al final acontecerá - hago de vidente con mis implantes de piños nuevos- No hace tanto del conflicto de los Balcanes. Parece que cuanto peor mejor. ¿Por qué no convivir y respetar la LEY?

#107 Dado Esteller, Badalona, 11/05/2018 - 08:47

Algo de xenofobillo tiene además de capitalista, acumular lo que sea: patrimonio en propiedades, inversiones, dineros, objectos - cosas desde ropa a libros- y sexual, capitalismo sexual. ¿Quien se cree él y los suyos, para espetar Fora d'aquí? La calle no es suya ni el territorio, por muy pro regímenes alemanes que añore. Si sigue así deberán