Publicitat
Societat · 10 de Maig de 2020. 09:25h.

El PP de Girona proposa que els okupes no es puguin empadronar

Que un edifici ocupat no pugui considerar-se domicili

El PP de Girona proposa que els okupes no es puguin empadronar

El Partit Popular de les comarques de Girona, ha proposat establir disposicions legals per impedir que l'ocupació il·legal pugui donar lloc a l'empadronament.

La presidenta del PP de Girona, M. Àngels Olmedo, ha reclamat que es legisli per tal que "un immoble ocupat il·legalment no pugui tenir la consideració d'estatge o domicili", de manera que "els ocupants il·legals no gaudeixin de la mateixa protecció que qui compra un habitatge o viu en un pis pagant el seu lloguer".

Des del partit també proposen que "l'ocupació d'immobles no pugui donar lloc a la
inscripció d'ocupants en el padró municipal", que aquesta es consideri nul·la i que no constitueixi prova de la seva residència o domicili. Olmedo ha recordat que l'ocupació a les comarques de Girona "comença a ser molt preocupant", ja que perjudica els veïns, petits propietaris i segones residències.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 luis, barcelona, 10/05/2020 - 19:45

He trabajado a veces 7 meses seguidos con un solo día de fiesta. A veces mi horario era... 8 de trabajo, 8 de descanso, 8 de trabajo, 8 de descanso, etc etc
Con el tiempo pude comprar un piso, y mas tarde un pequeño apartamento en la playa
Ahora, UN GOBIERNO QUE ME HA INFLADO A IMPUESTOS se plantea dar facilidades a los OKUPAS

Sigue..

#5.1 Anem a pams, Girona, 11/05/2020 - 10:32

Una segona residència propietat d'n polític serà desallotjada en un tres i no res. Les forces de l'ordre seràn enviades automàticament a fer la feina de treure els okupes. No així en el cas de qualsevol ciutadà indefens, que haurà de respectar el canvi de pany pels okupes i pagar la llum. Si gosa apropar-se serà insultat i agredit.

#3 Daniel, Tokio Texas, 10/05/2020 - 13:08

Líbreme Dios de defender nunca al PP en su conjunto. Pero esto sonaría bastante razonable a cualquiera que no estuviera obnubilado. Todavía recuerdo el escándalo que se montó cuando PxC pidió que se dejara de empadronar a ilegales. Por qué siempre tienen la prioridad de las ayudas aquellos que incumplen la ley?

#3.1 Baixada de pantalons, Capetown del Llobregat, 11/05/2020 - 10:37

¿Por qué cuando se trata de un problema de aplicación de la ley se alude al PP o a los partidos de derechas?, /(no soy del PP pero)..... y no se trata de uno u otro partido, se trata de aplicar las leyes no no, así de sencillo, dejaremos de votar a quien aplica la ley en favor de quienes no la aplican?, basta con esto para votar Colaus e Iglesias?

#2 CATALÀ TÍPIC, Girona, 10/05/2020 - 10:18

AIXÒ VA CONTRA ELS DRETS FONAMENTALS DE L'HOME DE L'ONU!

MESURA TÍPICA DEL FEIXISME!

sort que el PP és super-residual a Girona i el 99% de gent vota a partits progressistes pro-Okupes:

JxC, CIUTADANS, PSC, ERC, CUP, PODEM, ...

#2.1 FRAN BCN, Bcn, 10/05/2020 - 16:14

Sisi sona tot molt maco i progre però si okupessin la teva casa a Llafranc no parlaries aixi...

#2.2 No ho tinc clar, Girona, 11/05/2020 - 10:40

Sens dubte el comentari principal és en clau d'ironia. A casa nostra fa temps que es vota a la contra i els afavorits son els que precisament abonen els ocupes, top-mantes i demés colectius que ens han de pagar les jubilacions. A Girona la alcadessa es dedica a ballar a You Tube y tallar estacions de l'Ave.