El president de l'Associació Catalana de Víctimes del Terrorisme (ACVOT), José Vargas, ha denunciat davant els Mossos d'Esquadra que un agent de la policia de la Generalitat li va donar una "manotada" al braç per "apartar-lo" i, posteriorment, dos agents el van "empènyer fent-lo caure a terra" durant la protesta d'ahir contra els talls de la Meridiana.
Vargas ha explicat a e-notícies que "em vaig dirigir a un mosso perquè em deixés passar al bar de la cantonada per comprar una beguda i l'agent em va donar una manotada, i acte seguir dos mossos més em van empènyer i em van tirar a terra".
Arran de la caiguda, el president de l'ACVOT va haver d'anar d'urgències al CUAP Casernes de Sant Andreu on li van "curar el genoll i em van fer radiografies pel cop que em vaig fer a una costella". Aquest matí, amb l'informe mèdic corresponent, s'ha personat davant una comissaria de Mossos per denunciar els fets.
Finalment, ha assenyalat que els Mossos "estaven molt nerviosos" i ha detallat que "hi havia un munt de Brimo i van posar tots els furgons al nostre voltant com is fóssim uns delinqüents". "Nosaltres sempre ens manifestem pacíficament", ha reivindicat.