Publicitat
Societat · 26 de Febrer de 2018. 10:47h.

El presumpte assassí de Susqueda ja va matar la dona

L'any 2000 el van condemnar a 15 anys de presó

El presumpte assassí de Susqueda ja va matar la dona

El presumpte autor del crim de Susqueda quan va ser jutjat per matar la seva dona (Foto: TV3)

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dilluns al matí el presumpte autor del doble homicidi del pantà de Susqueda. L'han detingut a Santa Coloma de Farners. Segons han explicat els Mossos, han anat a buscar el sospitós aquest matí, l'han portat a la comissaria de Santa Coloma de Farners per interrogar-lo, i allà l'han detingut acusat de ser l'autor del crim.

El detingut no és veí de Santa Coloma sinó que vivia al municipi d'Anglès, que és a prop del pantà. Es diu Jordi Magentí i té antecedents penals greus: va matar a trets la seva dona el 1997. L'any 2000 el van condemnar a 15 anys de presó per assassinat.

El cas va començar el passat 24 d'agost, quan una parella de joves del Maresme que havia anat al pantà de Susqueda per fer-hi una activitat amb caiac va desaparèixer. La família va denunciar la desaparició als Mossos, i es va posar en marxa un operatiu de recerca per trobar-los.

La recerca va anar trobant diferents indicis del pas de la parella pel pantà, però els cadàvers no es van localitzar fins un mes després. Els cossos els van trobar nus i amb clars signes de violència.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#9 Lula, Bcn, 26/02/2018 - 16:45

¿Cómo es posible que tenga un arma un enajenado ( disparó a su esposa) y expresidiario (cumplió 12 años)?

#8 Sergi , Barcelona, 26/02/2018 - 13:37

O sea, que en resumen, este sujeto en el 2000 mato a la mujer y en el 2017 andaba suelto y libre por nuestras calles y mato a la pareja de Susqueda. Espero que ahora como minimo le caigan 30 y los cumpla todos, esperemos por el bien de nuestra sociedad.

#8.1 Malifetes barates, Der Damm, 26/02/2018 - 20:36

Evidenment si les penes per assassinat fòssin adequades, (com diu la Bíblia) els dos nois del pantà encara seríen en vida i de passada ens haguèssim estalviat mantenir a la presó aquest malparit. Uns anys a la presó no valen la vida d'un altre.

#8.2 pepe.----, andorra, 27/02/2018 - 14:02

yo tengo otra teoria, los q se los cargaron son peces gordos y han pillado al primer pringado con antecedentes q habia en el barrio ¿Detalles? la campaña de prensa......Alguien esta muy interesado en q ese señor se coma el marron y mientras no aparezca el arma y me digan el movil, no me creere nada de nada.

#8.3 pepe.----, andorra, 27/02/2018 - 14:05

y pq no creo nada de momento? pues pq en esa zona se practica el tiro de forma clandestina y por las fechas, los niños estos pillarían algún grepusculo armado entrenándose. Ya vereis, ya, este señor confesara q fue el y ahi se acabo la investigacion, q es lo q se busca con esta detencion. Ojala me equivoque......Pero es lo q me parece...

#7 pepe.----, andorra, 26/02/2018 - 13:02

me lo creere cuando aparezca el arma y me expliquen el movil. De momento lo q parece, es q por presiones de algun tipo, han detenido al primer pringao con antecedentes q pasaba por alli. Como decia ese gran policia regional....No exagere señoria, no exagere....

#6 Alejandro, Barcelona, 26/02/2018 - 12:55

De los asesinos reincidentes son responsables directos aquellos jueces que los dejan en libertad sin constatar que realmente se han rehabilitado y sin embargo cuando reinciden matando NUNCA se les pide responsabilidades a quien firmó su puesta en libertad. ¿ hasta cuando?

#5 Alejandro, Barcelona, 26/02/2018 - 12:50

Si cuando mató a su mujer le hubiesen impuesta la perpetua revisable, esta pareja de jóvenes aún estarían vivos. ¡¡Justicia, cadena perpetua revisible ya, para todo delito de asesinato!!!!