Publicitat
Societat · 28 de Març de 2021. 19:22h.

"El referèndum és una autèntica trampa"

L'expresident bloqueja la investidura de Pere Aragonès

"El referèndum és una autèntica trampa"

El periodista Manuel Trallero ha afirmat que "el referèndum és una autèntica trampa", ja que si els independentistes el perden "sempre tenen una segona oportunitat" repetint-lo, però no a l'inrevés. Trallero, que ha concedit una entrevista aquest divendres a e-notícies, ha manifestat que "el referèndum no és una solució al problema" i ha lamentat que aquest argument "va calant en l'opinió pública".

"El referèndum no és una solució al problema, perquè hi ha una trampa: els referèndums quan els independentistes els perden tenen una segona oportunitat, quan es guanyen ja no hi ha una segona oportunitat" ha afirmat Trallero.

"El referèndum és una autèntica trampa. Però ho van repetint i repetint, igual que lo dels presos polítics, i això és una pluja fina que va calant a l'opinió pública" ha lamentat l'escriptor. "Van repetint que tenen el 50% dels vots i és mentida" ha apuntat, detallant que "és el 27% del cens electoral, en les anteriors va ser del 38%".

El periodista i escriptor també ha manifestat que l'independentisme "va fer un ridícul espantós declarant la independència durant vuit segons, no van arribar ni al minut". "El que em sorprèn és l'enrocament en la mateixa situació monolítica, com un bloc, dient que ho tornarem a fer, amnistia etc", ha explicat. Trallero també ha anticipat que "ens espera més del mateix amb una debilitat absoluta del Govern de Pedro Sánchez".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#13 VRaptor, Alicante, 29/03/2021 - 14:04

A ver, se parte de un supuesto ficticio, el referéndum no puede ser exclusivamente hecho en Cataluña, ha de ser en todo el territorio nacional, pero eso no lo dicen como tampoco que aquí solo cuenta cada persona por un voto, no se emplea la ley D'hont con lo que el resultado es claro. Pero es más fácil engañar a los incautos y pasar como mártir.

#12 Joanet, Bcn, 29/03/2021 - 12:00

En el referèndum cada persona un vot. És l'exemple més pur de democràcia. Vota qui vulgui i qui no vota vol dir que accepta el que vol la majoria. I en un entorn de demòcrates tothom accepta el resultat. Però hi han entorns que tenen fòbia als referèndums......

#12.1 josemiguel, El Prat de Llobregat, 29/03/2021 - 14:03

Un referéndum como el q propongo más abajo ¿te parece bien?

#12.2 Sergi Sergio, Barcelona, 29/03/2021 - 19:14

La trampa y la estafa de los referendums, si gano se acabo ya no hay mas referendums porque se ha votado si, y si pierdo de aqui 1,2 o 3 años otro referendum y asi hasta que gane y se acabo el tema. Y puestos a hacer referendums que tanto les gusta podriamos hacer uno sobre la ley electoral, otro sobre si queremos las autonomias, etc, etc.

#12.3 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 30/03/2021 - 10:40

"En el referèndum cada persona un vot. És l'exemple més pur de democracia"

Entonces el sistema electoral catalán está en las antípodas de la democracia, porque mi voto vale 1/3 del voto de un leridano o un gerundense

#11 josemiguel, El Prat de Llobregat, 29/03/2021 - 08:02

Se da por hecho q un referéndum se tiene q hacer bajo las condiciones de los indepes.El truco es q como un referendum es una votación y democracia=votar,si te niegas estás en el bando de los fachas y ellos en el bando de los demócratas.Es una falsa concepción de democracia.Pero¿pq aceptar un referéndum bajo sus condiciones?

#11.1 josemiguel, El Prat de Llobregat, 29/03/2021 - 08:05

Los indepes plantean un referéndum en q si gano el otro se jode,y si pierdo me quedo como estoy.Lo q me da vía libre para volver a plantearlo cuando me rote.Pues no.En esta vida hay q arriesgar.Si juegas al ataque tienes q tener en cuenta q quitas recursos para defender tu puerta,lo q supone aceptar un riesgo

#11.2 josemiguel, El Prat de Llobregat, 29/03/2021 - 08:08

Yo propondría un referéndum q fuera:Opción A,independencia de Cataluña.Opción B,eliminación de la autonomía catalana.Además,con,pongamos tres años de apagón propagandístico para la opción A y de machaconeo con la B.Con un discurso de mira estos tíos,los sueldazos q tienen y la poca utilidad q tienen,bla,bla,no sé yo como quedaría la cosa

#11.3 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Cataluñistan, 29/03/2021 - 10:54

lo que hay que promover es un cambio del sistema electoral, no como hasta ahora que los votos de Lérida y Gerona valen por 3 de Barcelona

#10 =VOX=Vilamalla (Gerona)=, La Pobla de Mafumet [TGN], 29/03/2021 - 01:19

HO TENIM a TOCAR !!! [¿?]

============================
=CATALUÑA=separatismo=

=2017=ErC+JxC+CuP=2.079.340

=2019=ErC+JxC+CuP=1.652.055

=2021=ErC+JxC+CuP=1.358.909
============================

HUAH, HUAH, HUAH !!!
QUIN TIP i QUIN FART de RIURE !!!

#9 CLANCVLARIVS, OLEASTRVM=Qámrjla, 29/03/2021 - 01:09

La SOLUCIÓN al PRUSÉS NO-NO es el 155, sino:

1.- ELIMINACIÓN de las Autonomías.

2.- ILEGALIZACIÓN de los Partidos separatistas.