Un vídeo que circula per les xarxes socials convida a la "la majoria silenciosa" a manifestar-se a Paça Catalunya el pròxim 12 d'octubre, Dia de la Hispanitat, per rebutjar la independència de Catalunya.
"Diuen que no existim, arriba el dia de demostrar quants som", "Arriba el dia de treure la bandera i dir que els catalans som espanyols", "Demostrem el que som, la nostra voluntat" són algunes de les frases que apareixen sobreimpreses en imatges de la concentració celebrada l'any passat a la plaça Catalunya de Barcelona.
En el vídeo es recorda que el proper 12 d'octubre hi ha convocat acte similar al mateix lloc, a les 12 del migdia i es convida als assistents a portar càmeres per pujar les imatges a Internet i a expressar que "som catalans i espanyols. No a la independència".
