Publicitat
Societat · 21 de Juny de 2021. 14:36h.

Els indepes guanyen al carrer

Un cordó policial separa els dos grups

Els indepes guanyen al carrer

Els independentistes han acudit en major nombre que els constitucionalistes a les protestes davant el Liceu barceloní amb motiu de l'acte del president espanyol, Pedro Sánchez, en què ha comunicat els indults. Convocats per l'ANC, els CDR i Arran, els independentistes concentrats s'han agrupat just davant del Liceu per escridassar tots els assistents que entraven i sortien de l'acte i reclamar l'amnistia com a solució.

Una de les constitucionalistes que ha sortit al carrer ha estat la diputada de Ciutadans, Anna Grau. "Avui hem anat a la porta de Liceu, on se suposa que una sèrie d'entitats constitucionalistes anaven a llegir un manifest. El que ens hem trobat és això", ha explicat Grau per a continuació mostrar diferents vídeos on independentistes, separats per un cordó policial, la increpen.

La mobilització indepe, que ha començat a les deu del matí a la plaça Catalunya, ha recorregut el centre de Barcelona per acabar a les portes del teatre. Un fort dispositiu dels Mossos d'Esquadra ha acompanyat els manifestants en tot moment, fins al punt que no ha deixat que les tres concentracions s'unissin davant el Liceu, creant un cordó al voltant de cadascuna.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#18 Vangel, Barcelona, 22/06/2021 - 08:49

izquierda, quisiera que le pagarán la viagra. Que es un suponer.
Con tanta gente ociosa, que solo recibe y no aporta, las cosas no pueden ir bien.
Hay mucho gasto corriente pagando a políticos, asesores, etc... además de per sé del gasto social.
Y si gastamos más que ingresamos, si del montón quita y no pon...nada puede ir bien.

#17 Vangel, Barcelona, 22/06/2021 - 08:48

Yo veo bien que se manifiesten pacíficamente. Pero la abuela del pelo blanco que sale en medio de la pancarta en los segundos 5 y 6 del vídeo la conozco si no me confundo.
Con buena renta y merecida es quejosa que no puede viajar con TMB gratis dado que debe pagar.
Eso no tiene nada que ver con los latrocinios.
Es como si el chico que está a su

#16 Neferu, Barcelona, 21/06/2021 - 22:00

El rebaño del procés mostrando una vez más su exquisita educación, su gran nivel de tolerancia, su alto grado de democracia, a través de los insultos y vejaciones hacia quienes se niegan a formar parte del rebaño. El mundo os mira y se espanta al ver la morralla que apoya al procés

#16.1 Antifa, L'h, 21/06/2021 - 22:30

A quienes en lugar de hacer política encarcelan al discrepante

#16.2 Neferu, Barcelona, 22/06/2021 - 12:30

No, Antifas. No al discrepante, sino al que se salta la ley intentando un golpe a la democracia. ¿ Quieres una prueba? Tú eres un discrepante de la legalidad, tú y cientos como tú, cortáis las calles, quemáis banderas y retratos del rey, y ¿ dónde estáis? en la calle, en vuestras casas, libres como los gorriones. Así que....¡¡ no mientas.!!

#15 Marcial Heredia, el circo de la tele, 21/06/2021 - 20:27

Las calles son suyas. Con tanto funcionata con licencia al manifiesto, jubiletas de la administración y tumbetas de la cup, el circo siempre llena ¿piden mejor sanidad y pensiones? no, piden el helado de postre. Los benditos lo esperan con ilusión pero el carrito de los helados nunca aparece. Vuelva usted mañana, el karma.

#14 Yomismo, Sevilla, 21/06/2021 - 19:48

Lo único que demuestra eso es que los españolistas trabajan y los lazis son una panda de ninis, subvencionados y funcionarios al servicio de la causa lazi. A mí si me dieran una paguita los lazis también hacía el paripé como han hecho estos lazis hoy.