Publicitat
Societat · 12 de Novembre de 2011. 20:44h.

Els 'indignats' entren en campanya

Acorden acampar coincidint amb el dia de reflexió i les eleccions

Els 'indignats' entren en campanya

Un moment de l'assamblea

El moviment del 15-M vol emular el seu naixement durant els dies previs a les eleccions municipals i es proposa tornar a ocupar el centre de Barcelona. Desenes d'indignats s'han acostat aquest divendres a plaça Catalunya i han muntat algunes tendes coincidint amb l'equador de la campanya a les eleccions generals.

Els acampats denuncien que la Guàrdia Urbana els ha intentat desallotjar. Aquesta tarda han celebrat una assemblea per decidir el seu futur, però la intenció dels indignats és continuar l'acampada fins que arribin les eleccions, el 20 de novembre.

Un petit grup ja s'hi ha instal·lat i no té intenció de marxar -han instal·lat un estand informatiu i algunes pancartes-, però, per ara, la gran majoria no si quedarà. Ho farà la setmana que ve, coincidint amb la jornada de reflexió i el mateix dia de les eleccions. Així ho ha decidit l'assemblea general celebrada en aquest cèntric espai que els indignats ja van ocupar els mesos de maig i juny passat.

La cita ha aplegat unes 300 persones i la decisió s'ha pres per consens. Els indignats també han convocat pel 18 de novembre una manifestació en defensa del dret a l'habitatge.

Un moment de l'assemblea

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#8 pepe, andorra, 13/11/2011 - 02:40

los tontos utiles de Rugalcaba. Por eso el primer ministerio q tuvo fue el de educación.... Si en vez de estos estuviera el cojo manteca entonces si q me lo creeria.

#8.1 Ramon, Barcelona (Barcelonès), 13/11/2011 - 17:12

més aviat tontos útils del PP, aquests només promouen l'abstencionisme entre la gent d'esquerres. D'on treuen els diners per omplir Barcelona d'enganxines i cartells? a l'Igual que la URSS pagava els pacifistes europeus, algun dia se sabrà qui hi ha al darrera d'aquest moviment "espontani".

#8.2 pepe, andorra, 13/11/2011 - 21:09

no me creo lo del pp, pq el dinero q tienen se lo están dejando en mantener la gaceta e intereconomia, y ademas esta el antecedente del 12 y 13 de marzo de 2004. Son los sociatas los únicos q pueden hacer estas cosas, incluso a través de personas interpuestas. En este caso asociaciones.

#7 Olga, Barcelona, 12/11/2011 - 20:41

Qui hi ha darrere d'aquesta gent? Aquesta setmana a TV en una tertúlia va sortir un d'ells i l'únic que va demostrar que eren uns feixistes radicals amb contradiccions a doxu i uns arguments que no se'ls creia ni el.

#7.1 Gerard, Barna, 13/11/2011 - 07:50

Com es deia?

#7.2 Olga, Barcelona, 13/11/2011 - 13:03

Gerard, El nom no el recordo el programa de TV és Catalunya opina on ja ha sortit en altres vegades, no deixa parlar a ningú imposant les seves idees, surt també en el vídeo de quan van entrar a la borsa.

#7.3 Gerard, Barna, 13/11/2011 - 18:35

Ho deia perquè si és el que em penso no representa a ningú més que a sí mateix i les ganes de figurar que arrossega. Ja me n'assabentaré. Al moviment hi ha de tot.

#6 M. Piulats, Barcelona, 12/11/2011 - 18:05

què volen ara? la meva neboda i el seu xicot s'han independitzat amb un sou de cambrer. Una mica d'humilitat: no et pots mudar a un pis de 120 m2? no pots comprar-te còmics ni altres béns de consum "imprescindibles"? no pots anar a fer el motxilero pel planeta? treballa com tothom dropo!

#5 jk, vic, 12/11/2011 - 17:09

el nacionalismo es ruina total el catalanismo tambien!!!!

#5.1 gertrud , barcelona, 12/11/2011 - 17:34

De moment, el que és una ruïna total per a Catalunya, és el castellanisme invasor, el nacionalisme castellanista, vull dir.

#5.3 Jaume, Barcelona, 12/11/2011 - 22:23

Fins aquí la frase lapidària del mil.leni. Gràcies, Ara descansa.

#5.4 pepe, andorra, 13/11/2011 - 02:39

pues son los primeros invasores q veo q dejan tener parlamento propio y controlar la educacion y otras cosas q no veo en los paises invadidos. Q cosas tienen algunos invasores, si hasta dejan q los administradores del pais invadido se lleven el dinero sin decir nada....

#5.7 Jaqueline de Sarrià, Barcelona, 13/11/2011 - 08:51

que tu ganas con tu pareja, o bien vives con tu padre y tu madre. Según tu edad y estudios, puedes rechazar trabajos o dejar el que tienes, si tu familia te apoya. Eres tú el que puedes descansar. Con tu comentario desde mi punto de vista, desprecias lo que indica jk, como si fuera tonto.

#4 bert, bcn, 12/11/2011 - 14:33

Expulsió immediata de la plaça. En aquest país s'ha de començar a cumplir la Llei.