Publicitat
Societat · 6 de Desembre de 2018. 09:45h.

Els Mossos carreguen contra els CDR a Girona

Un detingut i quatre policies ferits pels incidents

Els Mossos d'Esquadra han carregat contra els manifestants del CDR de Girona que s'han concentrat a la plaça 1 d'octubre contra la concentració espanyolista convocada per la plataforma "Borbonia", que també comptarà amb la participació del secretari general de Vox, Javier Ortega; representants de Plataforma per Catalunya i altres entitats espanyolistes.

Els manifestants han increpat els antidisturbis de la policia de la Generalitat i han intentat entrar a la plaça retirant les tanques que havien col·locat els Mossos per blindar-la. Els agents antiavalots ho han impedit carregant amb cops de porra contra els manifestants. Hi ha quatre policies ferits i un detingut per atemptat a l'autoritat i desordres públics.

Els CDR han increpat els Mossos amb crits de "fora forces d'ocupació", "no mereixeu la senyera que porteu" i xiulets. "No passaran! Girona serà la tomba del feixisme!", han manifestat a través del seu compte de Twitter.

10792-mani.jpg

Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#16 gurguri, barcelona, 06/12/2018 - 18:47

Lamento mucho que cualquier Mosso resulte herido, realizando su trabajo.Los CDR y todos los independentistas con el Gobierno al frente unos irresponsables que han hundido nuestro pais.En Barcelona donde no han aparecido estos violentos que se llaman CDR o anti-feixistes . la manifestación ha sido pacífica.

#15 Jordi BR, L'H, 06/12/2018 - 17:23

Em sembla molt bé que es protesti contra la Constitució, però encaputxats i amb ganes de gresca, no representeu l'independentisme, només li feu mal. Els Mossos han carregat perquè no mereixieu altra cosa després de les actuacions premeditadament violentes

#15.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 06/12/2018 - 23:14

Dons fes una volta per racocatala i em dius que mereixen aquests. Aquests tampoc no representen l'independentisme?

#14 Purria de Tabarnia, Bcn, 06/12/2018 - 14:41

A.C.A.B

#14.1 Chris, Lleida, 06/12/2018 - 16:15

Cierto, si no queda alternativa, uno debera irse a comer al bar. No suelen ser platos saludables, pero se come suficientemente bien, al menos no te sirven aire para comer, como estan comiendo otros en estos momentos, copito de nieve.

#14.2 Purria Separata, Mollerussa, 06/12/2018 - 19:34

Y en la republiqueta de chocolate el orden público quién lo mantendría? Pastorcillos con perros del pirineo??
Juasjuasjuas!!!!

#10 Lo Flabioler de Copenhage, Copenhage del Sud, 06/12/2018 - 11:40

Mínimo, 500 heridos, doce dedos rotos y seis tetas manoseadas

#10.1 Villas, Premiá de Mar, 06/12/2018 - 12:16

Para sacar la leche. Y no hablemos de lo otro, para obtener buena lefa de calidad, para el repoblamiento seguro y eficaz de parte dels Països Catalans. Igual hacen una cooperativa en tierras gerendunses, tipo La Fageda, que sea La lefeda.

#9 Viçens, Sant Celoni, 06/12/2018 - 11:31

Quin són els violents?
Qui és més intolerant?
Qui vol un mono pensament o mateixa ideologia?
Quina pena de societat radicalitzada en tot el seu conjunt