Publicitat
Societat · 26 de Setembre de 2017. 09:22h.

Els Mossos demanaven no revelar controls policials "per seguretat"

Forcadell se solidaritza amb Terribas

Els Mossos demanaven no revelar controls policials "per seguretat"

Tuit dels Mossos

Els Mossos d'Esquadra van demanar a la gent que no revelessin "per seguretat" els controls policials de l'operatiu desplegat arran de l'atemptat terrorista del passat 17 d'agost a Barcelona i Cambrils.

"Si us trobeu controls policials arreu del territori, us demanem que no difongueu la seva ubicació ni imatges per seguretat", va manifestar la policia de la Generalitat el passat 21 d'agost a través de Twitter.

La Unió d'Oficials de la Guàrdia Civil ha denunciat la presentadora d'El Matí de Catalunya Ràdio, Mònica Terribas, per demanar als oients que informessin dels moviments dels vehicles policials per fer-ne difusió, en el marc de l'operatiu policial del 20-S per aturar el referèndum.

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, s'ha sumat a les mostres de suport que ha rebut Terribas i ha mostrat "tota la solidaritat i suport a la Mònica Terribas davant d'aquest nou atac a la llibertat de premsa i a la llibertat d'expressió".

forca.jpg

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#9 Ramon, Terrassa, 26/09/2017 - 15:36

Las próximas navidades la estrenan en los cines:
"Dos tontas muy tontas".
¡No se la pierdan!

#8 Alejandro, Barcelona, 26/09/2017 - 14:57

Ha sido una temeridad y una irresponsabilidad lo que ha hecho esta Sra.que desoyendo la recomendación de los mossos ha puesto en peligro no solo a los catalanes sino a España entera . Debe pedírsele responsabilidades penales.

#7 Jordi BR, L'H, 26/09/2017 - 13:02

La noticia diu molt del tarannà sensacionalista. Esteu comparant un operatiu per neutralitzar terroristes altament perillosos amb un operatiu que busquen urnes i material per eleccions????? És de molt pocavergonya

#7.1 Protágoras, bcn.España, 26/09/2017 - 22:51

"Quizás porque mi niñez
Sigue jugando en tu playa
Y escondido tras las cañas.."

#7.2 Jordi BR, L'H, 27/09/2017 - 00:10

"... duerme mi primer amor
llevo tu luz y tu olor
por donde quiera que vaya..."

Preciosa canción antes, ahora y mañana; la opinión de Serrat sobre el referéndum muy respetable; ignorar los miles de policías y guardias civiles para reprimir a ciudadanos que piensan diferente; NO TIENE PERDON. Serrat hace 50 años era tan ilegal como nosotros

#6 JOEL FERNÁNDEZ RODRÍGUEZ, CAT, 26/09/2017 - 12:08

Però a veure, no es tan difícil d'entendre!

MOSSOS = policia nacional catalana

GUARDIA CIVIL = forces d'ocupació invasores

#5 Lo Tremendo, La Figuera, 26/09/2017 - 11:13

Es que es para partirse la caja. Entre Hooligans que dicen que no se mezcle deporte y política cuando alguien empieza ha hacer lo que han hecho ellos toda la vida, entre el "a por ellos a por ellos" despidiendo a la guardia civil del territorio patrio, y confundir un control con una caravana entrado hacia el Piolin... que nivel, que nivel!