Publicitat
Societat · 3 de Febrer de 2012. 10:46h.

Els Mossos 'empaiten' Mas fins a Catalunya Ràdio

Soroll de botzines i xiulets de fons durant l'entrevista amb Manel Fuentes

Els Mossos 'empaiten' Mas fins a Catalunya Ràdio

El portaveu de l'SPC, David Miquel, preparant la protesta (Foto: Marc Garriga)

Representants de diferents sindicats de Mossos d'Esquadra s'han manifestat a les portes dels estudis de Catalunya Ràdio contra el president de la Generalitat, Artur Mas, que ha estat entrevistat per Manel Fuentes a "El Matí de Catalunya Ràdio".

L'entrevista s'ha realitzat amb els sorolls de la protesta de fons, ja que els policies han fet sonar botzines i xiulets que, junt amb soroll de sirenes, s'han colat a través dels micròfons i han sonat a les ràdios dels oients.

El periodista del programa matinal de la ràdio pública, Marc Garriga, ha explicat en su twitter que els Mossos s'han començat a concentrar a les portes dels estudis des d'abans que l'entrevista al president de la Generalitat comencés.

Publicitat
Publicitat

55 Comentaris

Publicitat
#28 josep, Lleida, 06/02/2012 - 13:44

Molt habils els d'e.noticies, enfrontar als funcionaris amb la resta.
Però és que no ho veieu colla de borregos que el veritable enemic son el politics, causants de totes les desgracies que ens toca viure.
Ineptitut, lladronicia, vagancia, cara dura, mentiders, acas no son això els politics ???

#27 Joan, Barcelona, 04/02/2012 - 00:00

Els mossos són gentussa.
Vols un mosso ? doncs agafa un quillo, fatxa, xulo i violent i que parli en espanyol, li dones un uniforme, una pistola i ja tens un mosso.

#27.1 Unnn, Barcelona, 04/02/2012 - 14:28

Ser policia no és fàcil. S'ha de matinar molt, treballar nits, festius, passar fred i enfrontar-se amb delinqüents. No veurás a cap fill de la burgesia catalana amb sis cognoms fent de policia, ja que no valen per treballar. Dóna gràcies a que encara hi ha gent que vol donar la cara pels altres

#27.2 No cola, Barcelona, 04/02/2012 - 20:32

Unnn; ho sento però això ja se sap quan s'opta a una plaça de policía. I això de que només treballen alguns, no cola

#26 Ignasi, Barcelona, 03/02/2012 - 20:26

Nosaltres vam haver d'estudiar de valent per aprobar unes oposicions, i hem estat cobrant durant molts anys u sou miserable, que a sobre estava congelat, mentre gent sense estudis es feia d'or amb la "bomba de la construcció" i tot el que l'envolta. Prou de fer-nos pagar als de sempre!

#26.1 Joan, Barcelona, 03/02/2012 - 21:39

Als de sempre????? Quants dels 5 milions de parats sou funcionaris? I quants dels que no cobren cap mena de subsidi sou funcionaris? Vinga, va! Si tant mal pagats estaveu haver plegat

#26.2 carles, esplugues, 03/02/2012 - 22:07

quina es la única empresa que no ha et ERES ni ha despedit a ningú ?? l'administració pública., la resta d'empreses estan sotmeses a EREs i retallades de treballadors.
Els funcionaris son els únics que segur cobraran el seu sou el mes que vé. !!!!

#26.3 Ramon, Barcelona, 04/02/2012 - 20:15

En una empresa privada ja n'haurien fotut la meitat a fòra, per insubordinats i poc productius.

#25 Daserrout, BCN, 03/02/2012 - 20:22

Que torni la Guardia Civil, no poden fer vaga.

#24 RUBEN, BCN, 03/02/2012 - 20:04

Cuando las barbas de tu vecino veas cortar, pon las tuyas a remojar...ara tots veieu molt be que ens tornin a retallar drets i sou als funcionaris, quan us toqui a vosaltres plorareu...panda d'hipòcrites! Ara som pricilegiats per tenir feina, abans erem uns pringats que guanyavem 1.800 euros...