Publicitat
Societat · 16 de Juny de 2011. 16:51h.

"Els Mossos no em van pegar"

El discapacitat de les imatges del desallotjament diu que "ningú em va fer servir d'escut"

Sebastián Ledesma Morán, la persona en cadira de rodes que apareix a nombroses fotografies de l'intent de desallotjament a plaça Catalunya i que ha estat protagonista dels debats sobre la presumpta violència dels Mossos, ha afirmat, en una entrevista concedida a e-notícies, que els agents "no em van pegar".

Ledesma ha explicat que "no em van pegar, em ratifico en totes les declaracions que he fet abans" i ha matisat que  "no em van arribar a pegar perquè vaig reaccionar a temps. A la primera càrrega, que no sé perquè no hi ha fotos, va ser la més cruenta, tampoc em van pegar, però sí a la meva cadira que va patir desperfectes".

Malgrat que el conseller d'Interior, Felip Puig, va manifestar que alguns dels 'indignats' van fer servir el senyor Ledesma d'escut humà, ell ha comentat que "ningú em va fer servir d'escut humà, només que jo vaig dir a la gent que es posés darrera meu, perquè la cadira fa respecte i, diguem-ho així, fa una mica de pena".

Sebastián Ledesma
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#7 Miquel, bcn, 20/06/2011 - 02:56

Podrieu haver posat un micro mentres parlava, perquè tinc el volum a "tope" i els veïns se m'estan queixant, sobretot quan parla el periodista, surt el helicopter i la publicitat final.
NO costa tant quan parla un entrevistat, acostar el micro/gravadora

#5 carracuca, barcelona ESPAÑA, 17/06/2011 - 01:02

¿y porqué no dijiste esto mismo desde el primer momento?, ¿y que el video estaba manipulado?, déjate de historias, los que se esconden detrás de la silla son unos miserables, saben lo que hacen, te utilizan como escudo humano para que así a la policía les dé pena y no les aporreen.

#4 pere, vilovi del penedes, 16/06/2011 - 22:12

no s'assembla molt, però MOLT aquest paio al santiago niño-becerra?

#4.1 josep, Barcelona, 17/06/2011 - 00:58

jo he pensat el mateix,. És clavadíssim, fins i tot la veu!

#3 Vicente, El Masnou, 16/06/2011 - 21:00

Sebastián, saps quina es la diferencia entre fer pena i ser penos...tu no fas pena, ets penos. Els discapacitats no volem fer pena, no volem que ens tractin de manera diferent. M'agradaria seber que penses de la agresió de ahir al diputat Llop, invident, al que li van intentar pendre la gossa pigall

#3.1 Joan T., Barcelona, 17/06/2011 - 08:22

Completament d'acord

#3.2 Miquel, barcelona, 20/06/2011 - 02:58

el video que han penjat els d'e-noticies, en cap moment es veu que li vulguin prendre el gos pigall, només es veu i se sent que li barren el pas.

#3.3 Gerard, Terrassa, 22/06/2011 - 22:05

Miquel, la diferència és que en Llop ha dit que ho van intentar, i en Jordi Turull que estava amb ell també, ningú ha intentat manipular imatges, confiem en la seva paraula. Per cert, et sembla bé barrar-li el pas a un cec?

#2 Joan, Barcelona, 16/06/2011 - 20:18

O sigui que les declaracions del dia 2, com les d'ara eren mentida