Publicitat
Societat · 9 de Gener de 2013. 19:17h.

Els Mossos no tenen per a paper de vàter

A Tàrrega, entre d'altres, segons un sindicat minoritari

Els Mossos no tenen per a paper de vàter

Imatge del WC de la comissaria de Tàrrega

La Unió Sindical de la Policia Autònomica de Catalunya (USPAC) ha denunciat que les retallades han deixat comissaries dels Mossos sense paper de WC.

El sindicat aporta com a prova unes imatges de la comissaria de Tàrrega en les quals es veu com en comptes de paper higiènic es fa servir paper de diari. Això, però, "passa a molts altres llocs", segons han explicat a e-notícies.

És per això que han fet arribar una queixa mitjançant un correu electrònic -amb imatges incloses- al nou conseller d'Interior, Ramon Espadaler.

L'e-mail és el següent: "Bona tarda conseller! Mentre ahir els diaris anunciaven que els reclusos catalans havien menjat canelons per Nadal, nosaltres hem de veure això dia a dia -en al·lusió a la manca de paper als lavabos-".
 
"Esperem i desitgem que tot sigui que encara no ha estat a temps de posar-s’hi, i que això millorarà la gestió del seu predecessor (bastant lamentable), però com ja vam avançar fa uns dies per e-mail: no tenim temps", afegeixen.

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#27 Caganer, BCN, 10/01/2013 - 19:40

A la feina es va cagat de casa!!!

#26 Gerard, Catalunya!!, 10/01/2013 - 17:43

Espero que no sigui el mateix full de diari en que s'emboliquen l'entrepà de l'esmorzar...

#25 pere soler, girona, 10/01/2013 - 12:28

Ja van prou despistats tot el dia només els faltava tenir lectura gratis al vater.

#24 Esteve, Granollers, 10/01/2013 - 10:43

A mi sempre em van ensenyar que a la feina si te que anar net,esmorzat i cagat.
Tambe pode fer com els nacionals que van als WC dels bars i aprofiten per fer una birra.

#24.1 Lluïsa, Tàrrega, 10/01/2013 - 12:30

Però els nacionals no són els nostres?. I què hi fan tots aquests cotxes de mossos aparcats al davant dels bars?.

#24.2 Arnau, Barcelona, 10/01/2013 - 12:58

Esteve, vosté fa una hora d'anada i una altra de tornada a la seva feina en torns de 12 hores? Oi que no?

#24.3 Josep, Barcelona, 10/01/2013 - 14:23

i aparcats on volen sense respectar les normes, viuen molt bè però que molt be aquests mossos

#24.4 mireia, barcelona, 10/01/2013 - 23:49

mosso Arnau vostè treballa cada dia, tota la setmana, o un cop cada 15 dies?.

#24.5 Arnau, Barcelona, 11/01/2013 - 11:15

Mireia, jo treballo 7 dies seguits amb caps de setmana de 12 hores, llevant-me a les 04:30 del matí i tornant a casa a vora a les 20:00 de la tarda, després tincs els meu dies de descans. Quan els acabo, treballo uns altres 7 dies, de 8 hores de dilluns a divendres i de 12 hores el cap de setmana.

#24.6 Arnau, Barcelona, 11/01/2013 - 11:17

Quan acabo aquesta setmana, torno a gaudir dels meus dies de descans i després faig una setmana de diluns a divendres de 8 hores, cap de setmana, i tornem-hi a llevar-me a les 04:30. Miri, si tanta envja els fem, ha tingut 25 anys per opositar i viure a "cos de rei", buidant ulls i anant al metge..

#24.7 Arnau, Barcelona, 11/01/2013 - 11:21

...amb la cara trencada per anar a buscar algun drogat que molesta i que vostés el volen fora del seu carrer o bar. També hem d'anar al tanatori per despedir companys que s'han matat perseguint xoriços pels teulats. Però no s'amoini, quan vingui a comissaria desesperada perquè ha perdut el DNI..

#24.8 Arnau, Barcelona, 11/01/2013 - 11:23

...l'atendrem igual de bé. Vostés només volen veure una part de la policia i criticar-la tota per l'odi que els tenen per fets concrets. No passa res. Tothom sap fer millor la feina dels demés, jutjant-la des de casa.

#24.9 Arnau, Barcelona, 11/01/2013 - 11:33

Per acabar, les setmanes de feina són de 64 o 40 hores, sense comptar els perllongaments que acostumen a ser diaris. Per tant crec que el seu comentari està escrit desde el desconeixement i la rancunia.

#23 luis, barcelona, 10/01/2013 - 10:31

¿Pero les dan cursos de catalan?