Publicitat
Societat · 19 d'Agost de 2015. 13:56h.

Els Mossos retiren de les festes de Gràcia un decorat per "falta de respecte"

La CUP acusa a la policia de la Generalitat d'actuar "contra el parer de l'Ajuntament"

Els Mossos retiren de les festes de Gràcia un decorat per "falta de respecte"

Decorat requisat pels Mossos

Els Mossos d’Esquadra han retirat un dels decorats que s’havia exposat a les festes alternatives de Gràcia per “falta de respecte”. Es tracta d’una peça de cartró que representa un agent antidisturbis, amb l'escut tacat de sang i pensat perquè qualsevol persona s’hi pogués fotografiar.

La CUP Barcelona ha denunciat aquest fet a través de les xarxes socials i ha manifestat que la policia catalana està “actuant contra el parer de l'Ajuntament de Barcelona”. “Democràcia, on?”, es pregunten.

El cos de Mossos d’Esquadra el considera “una veritable falta de respecte a la institució” i per aquest motiu el van retirar la matinada de dimarts durant l'operatiu de desallotjament de les places.

El "Foto-matón" estava situat a la plaça de John Lennon, escenari de les festes llibertàries de Gràcia que tradicionalment organitza l'Assemblea Llibertària del barri en paral·lel a les oficials.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#11 un del poble sec, bcn, 21/08/2015 - 15:51

Estem com 1934 -36 desprestigi de l ordre. Interesa Caosv despues que. Pistolas i bombas. Cup igual a Faie.

#10 Joan-Miquel, Matadepera, 20/08/2015 - 10:53

Sempre ha de sortir el vell anarquisme ibèric! ¿Quan entendran, els violents de la CUP, que els ciutadans (i ells ho són) hem de complir les lleis (decidides democràticament pels representants del poble)? I la policia hi és, justament, per fer-les complir.

#8 Elisenda, Barcelona, 19/08/2015 - 21:32

Apa aquí, però quin decorat hi ha Catalunya que sigui més inútil que els 20.000 mossos, que no valen ni per decorar el caganer del pessebre per Nadal?.

#8.1 Elena, Reus, 19/08/2015 - 22:35

Molt bona!!!

#8.2 Josep Maria, Salou, 20/08/2015 - 10:25

A Salou aquest estiu no no haguessin retirat, s'ha haurian retirrat ells
LA llei no és igual per tots

#8.3 un del poble sec, bcn, 21/08/2015 - 15:46

Sinverguenzas per els comentaris

#7 Jordi, BCN, 19/08/2015 - 19:23

Uns defensen a "Alà" altres a la "institució" però el comportament és el mateix, no poden tol·lerar i menys entendre l'existència d'idees o formes de pensar diferents de la seva.

#7.1 Titot, El masroig, 19/08/2015 - 19:29

Els jueus em penso que defensen a Jeovà, no pas a Alà. Bé, a Jeovà i a l'or, els diamants, les armes i la pasta gansa en general.

#7.2 Jordi, BCN, 19/08/2015 - 20:42

I els yijadistes a Alà, o no t'has enterat encara ?

#7.3 Titot, EL Masroig, 19/08/2015 - 21:24

Cert, una mica gihadistes sí que ho sou, els del gorrito i la metralleta. O sigui, tots els jueus.

#7.5 Josep Maria, Barcelona, 20/08/2015 - 10:56

Al.là no se'l pot defensar. Com a molt ae'l pot invocar (només és una creença religiosa). Les institucions, en canvi, s'han de defensar del fanatisme, l'odi i la violència (no només dels musulmans).

#6 Núria, Reus, 19/08/2015 - 18:45

Quin respecte mostren els mossos envers els ciutadans quan apallissen una noia que intenta defensar un menor ferit al cap pels "distingits" policies pel "delicte" de passar pel carrer?. O quan arrenquen els ulls o aixafen les melses dels ciutadans per "delictes" similars?. Vergonya als mossos!

#6.1 un del poblec sec, bcn, 21/08/2015 - 15:48

Com minim deus esser camello