Publicitat
Societat · 10 de Novembre de 2018. 17:51h.

Empenyen una persona amb una bandera espanyola escales avall

L'agressor anava acompanyat d'altres persones

Empenyen una persona amb una bandera espanyola escales avall

L'home agredit després de la manifestació de Jusapol

Un membre del sindicat policial Jusapol ha estat agredit aquest dissabte després de la manifestació celebrada a Barcelona per dur una bandera i una gorra espanyoles, segons ha denunciat l'organització a través de twitter. L'home ha estat empès per les escales de l'estació de metro d'Urquinaona sense cap discussió prèvia, segons han relatat alguns testimonis.

La víctima presenta un tall a cap com a conseqüència de la caiguda i ha estat atès pels Serveis d'Emergències Mèdiques. Els vigilants de seguretat no han aconseguit retenir l'agressor, que ha aconseguit fugir amb l'ajuda dels seus companys, segons el relat dels testimonis.

Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació per identificar el presumpte agressor per la qual cosa han pres declaració als testimonis presents i demanaran l'enregistrament de les càmeres de seguretat del metro.

metro1.jpg

Publicitat

89 Comentaris

Publicitat
#57 Juan Soldado, Yijuana, 12/11/2018 - 04:50

I us oblideu del petit detall de la simbologia nazi que lluïa l'angelet. Als espanyolistes us deu semblar la cosa més normal del Món portar parafernàlia nazi.
I sí: Estic justificant llançar nazis escales avall.

#57.2 Barretina a rosca, Black hole, 12/11/2018 - 12:10

Vuestro líder espiritual Puigdemont acogido y protegido por los racistas y ultraderechistas de NVA (que tienen una historia muy bonita cuando Bélgica fue invadida por los nazis) y hay fotos de vuestro líder dando un discurso con una bandera amarilla con un león negro de fondo en el atril y todo el escenario rodeado de estas banderas. !Cachis!

#57.3 K3nny, Bcn, 12/11/2018 - 13:23

Si tothom té dret a fer lo que li sorti dels collons, jo també puc fer el mateix amb el pròxim llaçet groc que vegi baixar per les escales del metro. Perque el considero nacionalseparatiste,i no m'agrada, li foto una ostia per darrera i bon vent. Espero que siguis tu . Per cert, visca Vlaams Belang la Lliga nord...aixeca el braç porc nacionalista

#56 Josep, Lleida, 11/11/2018 - 16:54

Saps lo que vol dir nazi. Mira wiquipedia, que igual aprens alguna cosa. Cosa dificil en ments abduides i sectaries.

#56.1 Oriol c, Terrassa, 11/11/2018 - 20:32

Josep aquest home és nazi perquè portava una samarreta d'un grup nazi.

#47 Jordi br, L'h, 11/11/2018 - 15:41

Aunque este señor de Jusapol sea un neonazi lamento y condeno la agresion que recibio

#47.1 Josep, Lleida, 11/11/2018 - 16:35

I com ho saps que és neonazi ??? com has arrivat a aquesta idea ??? Per que duia una bandera española i una gorra amb en españa. O has vist o saps o tens altres indicis que et fan arrivar a aquesta afirmació. Saps lo que és un Nazi ???? Mira el diccionari, llegir sempre va be.

#47.2 Chris, Lleida, 11/11/2018 - 19:50

Sembla ser fan d'una banda de rock amb tendència d'extrema dreta (no he sentit mai pas aquesta banda).A mí m'agraden grups de metal (tinc samarretes d'uns locals que fan juglar metal) i no compleixo l'estereotip.Aquest home confòn agradar un grup amb viure com ells.La unitat d'Espanya porta un concepte ampli darrere que requereix percebre.

#47.3 Sergi , Barcelona, 11/11/2018 - 20:08

Y tu tan listo y espabilado como sabes que es un neonazi??? Aaahhh porque segun vosotros cualquiera que lleve la bandera española es un neonazi, claro, claro, ya lo entiendo. Mira, hubieses quedado muy bien, simplemente diciendo lamento y condeno la agresion que recibio y punto, porque tu de la vida de este señor no sabes nada de nada.

#47.4 Neferu, Barcelona, 11/11/2018 - 20:43

En qué te basas para decir que este señor es un neonazi? Así pues si lo dices por la apariencia, podemos decir sin equivocarnos que los CDR también lo son, y con mayor motivo, por su agresividad, incivismo, intolerancia y xenofobia.

#47.5 Oriol c, Terrassa, 11/11/2018 - 21:28

Josep aquest home era nazi perquè portava una samarreta d'un grup nazi.
Hi ha fotos on es veu la samarreta, però suposo que als mitjans espanyolistes no interessa que surtin

#47.6 Yopyop, Tabarnia, 11/11/2018 - 22:12

Si us plau Cedeerres apart del llistat d'empreses a les quals no hem de comprar envieu també quines marques de samarretes no hem de portar si volem evitar que ens llancin per les escales. Gracies.

#47.7 Oriol c, Terrassa, 12/11/2018 - 10:25

Yopyop anc posa un llista tu decideixes si compres o no.
Pots portar la samarreta que vulguis i ningú ens hauria de donar cap empenta.
Però si no vols que et diguin nazi, no portis un samarreta amb simbologia nazi, encara que als espanyolistes us agradin molt.

#47.8 Neferu, Barcelona, 12/11/2018 - 12:54

Oriol: Supongamos que este sr. es de ideología neonazi. Él iba sin meterse con nadie, se había manifestado con todo su derecho reivindicando unas mejoras. Cualquier persona tiene derecho a afiliarse al grupo o partido que quiera mientras no supongan un peligro para la sociedad, sean de extr,izq o extr.der. En el parlament tenemos extr izq.

#47.9 Neferu, Barcelona, 12/11/2018 - 12:59

2) En el Parlament tenemos a la extrema izq. instalada y sus seguidores, los CDR o las juventides hitlerianas del procés, están cometiendo felonía tras felonía con el aplauso de los partidos independentista y de la inepta alcaldesa y su equipo, dando a entender que se aceptan a los ultras de izq. pero no toleramos a los ultras dere.

#47.11 Oriol c, Terrassa, 12/11/2018 - 22:36

neferu si llegueixes el meu comentari queda bastant clar que no s'ha de donar cap empenta a ningú porti la samarreta que porti. Tampoc si porta un llaç groc o una estelada i aixó passa molt més sovint i els espanyolistes ho celebreu i no ho condemneu. Jo si condemno TOTES les agressions, siguin del color que siguin.

#42 Miquel, Mollet, 11/11/2018 - 15:27

Podria no estar d'acord amb aquests polis, però hem de reconeixer que es manifesten pacificament a cara descoberta.

#41 L' Empordà, Terra de la garruleria més xavacana..., 11/11/2018 - 13:40

Cal recordar que Ajuntaments, com per exemple, el de Palamós, van aprovar per majoria, amb l' abstenció dels palmeros del PSC (Quien calla, otorga...), una moció a favor d' aquests filoterroristes dels CDR... Caldria recordar-ho, sobretot a l' hora d' anar-nos a "jugar" els calers a segons quins llocs...

#41.1 Sergi , Barcelona, 11/11/2018 - 20:10

Exacte, ni un centim d'euro a cap poble d'aquests. Palamos, adeu, que os mantingui la tractoria.