Publicitat
Societat · 10 de Desembre de 2012. 15:53h.

En defensa de la immersió

Somescola.cat convoca una trentena de concentracions per protestar per la 'llei Wert'

En defensa de la immersió

Una imatge d'una concentració a Sabadell del passat setembre

Somescola.cat, una plataforma d'entitats en defensa de l'escola catalana, ha convocat per aquest dilluns a la tarda gairebé una trentena de concentracions en contra de la llei Wert.

L'entitat propera a Òmnium Cultural ha assenyalat que les protestes són "una resposta a l'esborrany de la nova llei LOCME proposada pel Ministerio de Educación encapçalat pel ministre José ignacio Wert".

L'organisme, que té a Muriel Casals com a portaveu, ha recordat que l'immersió lingüística és un "model d'ensenyament d'èxit reconegut a nivell mundial".

A banda de la concentració a la Plaça Sant Jaume de Barcelona, a dos quarts de set de la tarda, també se faran protestes a Solsona, Arenys de Mar, Balaguer, Berga, Borges Blanques, Figueres, Girona, Manresa, Mataró, Sabadell, Tarragona, Lleida o Vic.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#4 spanish, Madrid, 10/12/2012 - 17:01

es la mierda que se creen ellos..

#4.1 Psiquiatra, Sant Boi, 10/12/2012 - 17:39

Vet aquí on est! Fa una pila d'hores que et cercavem. Torna cap a l'hospital de seguida que pots prendre mal.

#3 fideli, rdnes, 10/12/2012 - 16:36

Wert: España es manifesta enemiga de Catalunya i l'hi declara la guerra!

#2 -emilio, a, 10/12/2012 - 16:01

Dice la Consejera sin cartera Muriel Casals q la inmersion es un modelo de exito reconocido a nivel mundial. ¿Exito de qué? Noticia d ElPais de Sept del 2012; "Cataluña lidera el fracaso escolar en Europa", dicho por la fundacion Jaume Bofill. Por no hablar de la tasa de paro en Cataluña, dl 23%.

#2.1 xavi, Barcelona, 10/12/2012 - 17:35

Ni idea xaval. O potser si que tens idea d'embaucar amb mentides. El nivell de castellà és ún pel millor que el de català a Catalunya. Per tant, encara faria falta més català i assegurar l'idioma de catalunya.

#2.2 Andalusia is not la franja de gaza?, Lleida, 10/12/2012 - 18:03

T'has deixat que els immigrants espanyols doblen o més el fracàs escolar dels catalans, això és culpa de l'immersió? Podría, peró no.Sinó com m'expliques el 40% del fracàs escolar d'andalusia sumat a un 33% d'atur?I el mateix per extremadura..I la majoria d'immigrants esp. son andalusos o extremeny

#2.3 -emilio, a, 10/12/2012 - 19:20

Mas aun? xavi, jaja, qué pretendes? internar a los hijos de los castellanoparlantes en internados de Vic? Retirarle a los padres la patria potestad?

#1 -emilio, a, 10/12/2012 - 15:58

Será una manifestacion no para pedir derechos sino que los demás renuncien a ellos, como cuando los obispos salieron a la calle a manifestarse en contra del matrimonio gay.

#1.1 Jordi O, Barcelona, 10/12/2012 - 16:31

El què serà és una manifestació de catalans que defensen la seva llengua perquè tots els nens tinguin les mateixes oportunitats i es desenvolupin les dues llengües oficials. El què que no serà és una manifestació d'"andorrans" que opinen des de la ignorància o pitjor, des de la rancúnia.

#1.2 luis, barcelona, 10/12/2012 - 17:10

Jod...r tio
Se puede decir incluso en varios idiomas,PERO NUNCA MAS CLARO