Publicitat
Societat · 24 de Gener de 2016. 19:36h.

En llibertat el lladre d'un camió

Robat l'octubre passat carregat d'electrodomèstics

En llibertat el lladre d'un camió

Imatge d'arxiu d'una altra operació dels Mossos

Un jutge de guàrdia ha deixat en llibertat amb càrrecs un home que havia estat detingut pels Mossos per haver robat presumptament un camió. Els agents el van detenir dimarts a Castellbisbal després que un camioner va trucar el 112 per denunciar que havia vist circular per l'A-2 un camió que havia estat robat l'octubre passat a Abrera carregat d'electrodomèstics.

 

Els Mossos d’Esquadra de trànsit van seguir les indicacions del testimoni fins que van localitzar el presumpte camió sostret en un polígon industrial de Castellbisbal. A continuació, van comprovar que es tractava del mateix camió denunciat com a sostret, tot i que ara el vehicle circulava amb plaques de matrícula falses i sense l’identificador del fabricant visible.

 

Els agents van detenir el conductor. Es tractava un home amb antecedents que conduïa el camió sense cap permís de conduir que l’habilités a fer-ho. L'home va ser acusat de robatori i furt d’ús de vehicle, robatori amb força per la càrrega que portava, falsificació de document públic i pèrdua de vigència del permís de conduir per punts.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#10 JJ, BCN, 25/01/2016 - 09:52

Be, com a minim la justicia que sigui igual per tots.
No he vist ni a Millet, ni a Pujol, ni a Urgdangarin, ni a Rato ni a ..... entrar a la preso.

#10.1 precisem, bcn, 25/01/2016 - 13:52

Em cauen com el cul tots.. però precisem:

Millet: 13 dies a la garjola
Rato: 1 dia
Pujol: 0
Urdangarin: 0

ja sé que 13 dies o 1 dia "no és res", però uns han "tastat" presó (provisional) mentre altres no (de moment)

#9 moianes, Moià, 25/01/2016 - 09:36

També està en llibertat l´Albiol

#9.1 descubretontos, CAT, 25/01/2016 - 12:59

Que pena que tu estès en la calle

#9.2 Pepet, Sabadell, 25/01/2016 - 13:05

I tu noi, tu també estàs en llibertat, suposo.

#8 SOM D'ESQUERRES!, CAT, 25/01/2016 - 08:30

ELS CATALANS HI ESTEM D'ACORD!

perquè la majoria de catalans som d'Esquerres (CDC, CUP, ERC, PODEM, PSC = 90%) i per tant creiem que no s'ha de criminalitzar als pressumptes lladres, s'han de re-integrar a la societat, la presó mai és la solució!

#8.1 Ironico, Cat, 25/01/2016 - 12:56

La verdad es que el nivel es muy bajo y lo de las ironias no va con muchos estoy totalmente de acuerdo con tu comentario

#7 ConLaVenia, Manresa, 25/01/2016 - 08:05

El acusado está en la calle con cargos, pendiente del juicio.
A diferencia de la percepción pública, ESP es a la vez el país con más presos y con menor ratio de delincuencia. Soy abogado. Es todo lo contrario de o que dicen: Nuestro código penal mete en la cárcel a cualquiera. ¿Endurecerlo?. Dios

#7.1 Pepet, Sabadell, 25/01/2016 - 13:03

Tu saps el cost de detenir a un delinqüent 90 vegades i tenir 90 judicis pendents? Desprès els jutjats estan col.lapsats i els judicis es fan eterns!
Estem parlant de reincidències i de delictes importants.

#6 Mauricio colmenero, Esperanza sur, 24/01/2016 - 23:18

ESPAÑA , te miro y no te reconozco ! Jejeje...