Publicitat
Societat · 4 de Febrer de 2015. 12:44h.

En nom de l'Islam

Els mitjans occidentals eviten donar el vídeo del pilot jordà cremat viu per l'Estat Islàmic

L’Estat Islàmic ha difós un vídeo on mostra com els gihadistes han cremat viu el pilot jordà Moaz al-Kasasbeh. La majoria de mitjans occidentals han difós la notícia, però han evitat mostrar el vídeo per no ferir susceptibilitats.

El vídeo, que dura vint-i-dos minuts, mostra tota la seqüencia. El pilot -vestit amb la granota taronja que duen les víctimes d'Estat Islàmic- és introduït a l'interior d'una gàbia ruixada de combustible i un gihadista, amb la cara coberta, l'encén amb una torxa.

Tot seguit es veu com l’hostatge resulta mort per les flames davant la mirada dels terroristes. Finalment, una excavadora aboca predres i runes per extinguir el foc.

El pilot Al-Kasasbeh va ser capturat a finals de desembre als voltants de Raqqa quan el seu avió es va estavellar al tenir una avaria. Segons sembla, l'execució s'hauria perpetrat el 3 de gener.

El pilot, en flames, en un moment del vídeo
Publicitat
Publicitat

76 Comentaris

Publicitat
#43 Núria, Vallès, 05/02/2015 - 17:56

Quan veurem el vídeo dels míssils amb les bombes de fòsfor que llencen els israelís, d'aquests que porten una càmera guiada per GPS, però que sempre encerten la població civil, com els milers llençats al camp de concentració de Gaza el mes d'agost que van massacrar 2.500 dones i nens àrabs?.

#43.3 321, girona, 06/02/2015 - 01:18

Amb aquest comentari del i tu mes, estas justificant la mort d'aquets noi? o m'ho sembla???

#43.4 @321, BCN, 06/02/2015 - 11:05

En cap cas ha justificat la mort de ningú... simplement ha fet una observació mes que obvia. Acceptem la mort d'un innocent, sempre i quant no sigui dels "nostres", com es el cas dels palestins, que sel's sol anomenar "victimes col·laterals".

#43.5 Núria, Vallès, 06/02/2015 - 14:11

#43.3,

ja que t'interesses tant per la mort de manera selectiva i quantitativa, potser ha arribat el moment que algú t'expliqui (a l'escola, a casa, o ni que fos a la sinagoga) que una bomba de fòsfor mata centenars de milers de vegades més que un ganivet

#43.6 Cesc, BCN, 06/02/2015 - 20:16

Veig que no et preocupa gens que els teus amiguets al govern d'ecspanya donguin 40000 millions d'euros als Bancs i l'ha gent s'ha de suïcidar perquè els desnonen dels pisos i no tenen res que menjar. Ja entenc que com no som musulmans no mereixem la teva atenció.

#43.7 Oriol2, BCN, 07/02/2015 - 13:02

No sé si ho saps, però el mort era un soldat jordà, musulmà, d'una nació i un exèrcit més propers als palestins que no pas els integrants de l'Estat Islàmic. El maniqueisme i la ignorància dels uns i dels altres fa fàstic.

#43.8 Cesc, Bcn, 07/02/2015 - 13:08

Cesc, el que diu la Núria és que donem més importància a unes morts que a les altres per motius polítics i aquest mitjà en particular per la fixació tendenciosa i esbiaixada del seu director que ha descobert el món musulmà quan ha vist dones amb mocador passejant pel seu poble.

#42 Neferu, Barcelona, 05/02/2015 - 10:53

Luís. Estás hablando de algún que otro siglo atrás.Las sociedades cambian, se adaptan a los tiempos, se crean leyes en beneficio de las personas y estas aumentan su nivel de educación que permite sociedades más civilizadas y, a las claras se ve que el islam se quedó en el siglo 10 AC

#42.1 luis, barcelona, 05/02/2015 - 12:31

a Neferu
Aunque empleé la ironia
Opino igual
Hay quien se civiliza y quienes prefieren vivir como en la edad de piedra

#41 luis, barcelona, 05/02/2015 - 09:25

Lo triste es que ESO MISMO hicimos en la ¿civilizada? Europa con la funesta Inquisicion, también en nombre de la RELIGION, y con muchos mas beneplácitos que ahora

#41.1 Oriol2, BCN, 07/02/2015 - 13:03

Doncs sí, tens tota la raó del món. També és cert que ara ja fa segles que no ho fem. Però cal afegir-hi que molts que parlen de la "superioritat" occidental tenen cara de voler restaurar la Inquisició. Quin malson, Déu meu (siguis qui siguis)...

#40 Ernesto Manzanedo Bestanuy, BCN, 05/02/2015 - 01:02

Dan ganas de apuntarse a una Cruzada.

#39 Calimero, Barcelona, 05/02/2015 - 00:18

Y AQUI CIU,ERC, CUP E ICV LAMIENDO EL CULO DE LOS ISLAMISTAS OFRECIENDO MEZQUITAS Y EL CORÁN EN NUESTRAS ESCUELAS... ESA ES LA "IDENTITAT" QUE TANTO CACAREÁIS???