Publicitat
Societat · 11 de Setembre de 2021. 11:20h.

Enfrontaments al Fossar de les Moreres

Destrossen una parada d'Aliança Catalana

Enfrontaments al Fossar de les Moreres

Un grup de persones ha destrossat una parada d'Aliança Catalana situada al Fossar de les Moreres, amb motiu de la celebració de la Diada. L'organització ho ha denunciat a través del seu compte de Twitter.

"Un grup d'extrema esquerra ha destruït violentament la nostra parada del Fossar de les Moreres, ha agredit els nostres simpatitzants i ha robat material", han manifestat a la seva publicació a la xarxa.

Aliança Catalana ha demanat "denúncia, identificació i sentència" als autors. "Sense respecte i tolerància, no hi ha democràcia", han afegit.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#17 Ojotuerto, Calafell.TAB, 12/09/2021 - 15:38

ENTRE ELLOS !!!!! OEEEEE ENTRE ELLOSSSS!!!! OOOOOAAAAAA.... ENTRE ELLOSSS. !!!!!? OOOOEEEEEE. ENTRE ELLLLOOOOSSSSS. OOOOEEEEE OOOOAAAAAAA

#16 tonino, Barcelona, 11/09/2021 - 18:33

Saturno devorando a sus hijos.Ja,ja,ja....

#14 C, Vilassar de Mar, 11/09/2021 - 14:10

Menudo lío. Ya no se entiende nada. A ver si el Torra o el @KRLS escriben otro ladrillo y nos aclaran de qué va ésto. Les hace falta una mesa de diàleg y un mediador con un garrote. Y la Borrás que vaya preparando medallas para uno de los 2 bandos. O para los 2. Almenos se han cumplido sus deseos y no había ningún Mosso d'Esquadra reprimiéndole

#13 Indibil, Ilerda, 11/09/2021 - 13:15

Frente Judaico Popular vs Frente Popular de Judea.

#13.1 recordad 6 y 7 de septiembre , Secesionismo es fascismo , 11/09/2021 - 15:56

La vida de Brian es muy buena pero Los caballeros de la mesa cuadrada es una genialidad

#12 Fernando, Mataró, 11/09/2021 - 12:54

Creo que con una reichpubliqueta caspalana no va a llegar. Habrá que hacer unas cuantas para que cada uno tenga la suya y no anden dándose palos entre ellos. Madre mía, cuanta feinada .

#12.1 recordad 6 y 7 de septiembre , Secesionismo es fascismo , 11/09/2021 - 15:56

Creo que los de Ikea tienen un anuncio sobre eso