Societat · 14 de Gener de 2014. 22:17h.

Enxampat un bomber fent kitesurf mentre estava de baixa

Les indisposicions sobtades al cos s'han triplicat durant el 2013

Enxampat un bomber fent kitesurf mentre estava de baixa

El bomber, practicant kitesurf

La direcció del cos de Bombers de la Generalitat ha obert expedient disciplinari a un bomber de la regió de Girona que ha estat de baixa laboral durant tot l'estiu per una presumpta tendinitis i que va ser fotografiat practicant kitesurf en una platja de Girona.

Les imatges, a les quals ha pogut accedir e-notícies, mostren el bomber, amb samarreta vermella, preparant l'estel de tracció que es necessita per fer kitesurf i, posteriorment, apareix amb samarreta negra portant l'estel a l'aigua i practicant aquest esport.

L'absentisme laboral en aquest cos, segons les fonts consultades, s'ha incrementat coincidint amb les protestes que el cos va iniciar el passat mes de juny i també amb el "període de campanya forestal i en el moment de l'any de màxim esforç per al cos de Bombers".

Les indisposicions sobtades, que són aquelles que el bomber planteja a l'inici del seu torn, s'han disparat durant l'any 2013 i han arribat a un total de 2.030. Mentre que els dos anys anterior aquesta xifra estava al voltant de les 600. 

En canvi, aquest estiu les indisposicions sobtades han augmentat en un 200%. Si es comptabilitza el període de maig a desembre, les indisposicions sobtades han passat de 325 l'any 2012 a 1.704 l'any 2013. És a dir, s'han multiplicat per cinc.

El bomber, preparant el material

Publicitat
Publicitat

119 Comentaris

Publicitat
#71 pep, manresa, 16/01/2014 - 18:12

i els 2.500 funcionaris ganduls de TV3, que fa 30 anys que fan vaga (per fer la tele tenen les seves productores privades, que també les paguem nosaltres, a banda) mentre ens van cobrant 63.000 euros per testa coronada, algú sap on collons són?...

#71.1 Esportistes, bcn, 16/01/2014 - 22:04

Estan fent kitesurf!!!

#71.2 Juanki, Esplugues de Llobregat, 17/01/2014 - 16:01

Siempre habrán los "cabezacuadradas" de turno, obcecados con el mismo tema "Tv3 Tv3 Tv3 Tv3 Tv3..."
Despierta!!! Que aquí hablamos de un bombero que ha cogido la baja y lo han pillado practicando un "deporte de riesgo"!!

#70 PEP, Barcelona, 16/01/2014 - 14:37

Jo com a bomber fa anys que denunciava aquesta situació amb companys que durant un any treballaven 1 sol dia....vergonyós que l' administració permeti això .

#70.1 Monet, Catalunya, 16/01/2014 - 19:05

Un dia l'any per indisposat, a veure qui la diu més bèstia.

#69 Arcangelus, the shire, 16/01/2014 - 11:44

...Acaso no ve vuestra merced que flota?? que mayor prueba de nigromancia y herejía necesitamos? A la hoguera en nombre de...de los de siempre, claro, que nos siguen tratando como campesinos temerosos de Dios, que es lo que somos. Vergonzosa publicación, y si es cierto que tenía autorización, ilegal

#69.1 D'aquí, Girona, 17/01/2014 - 12:35

Com està el pati...

#68 Marta , Catalunya, 16/01/2014 - 09:02

Hahaha... la quina s'ha liat, no hi ha com deixar anar una pastanaga perquè els rucs si enganxin desesperadament, i els qui han publicat, ara, aquesta foto ho saben, amb aquest acte ¿¿¿legal??? s'ha volgut desprestigiar a tot el col·lectiu. Aquesta és la política del sr. Espadaler d'UDC?

#68.1 El arbre no et deixa veure el bosc, Bcn, 16/01/2014 - 10:03

A veure, llegeix ve la noticia! No nomes parlem d'aquest barrut, parlem de 2030 INDISPOSUCIONS, que hi han parcs que tenen hasta un quadrant de qui li toca indisposar-se la propera guardia, fotem pena i aixo ens pasara factura.

#68.2 Marta, Catalunya, 16/01/2014 - 12:58

Sí, home, sí. Llegeix la noticia, sense pensar i empassat els que el volen vendre. Has anat a un parc de bombers a informar-te, o resultarà que també ets bomber? Au va! Veig que la pastanaga fa efecte, quan comencin a treure parcs de bomber el polític de torn et traurà les castanyes del foc, oi?

#68.3 El arbre no et deixa veure el Bosc!, Bcn, 16/01/2014 - 15:22

Fa anys que m'arrosego pels parcs de bombers, mes de 10, i la situació dels indisposats d'aquest estiu hem fa vergonys! T'aseguro que algún parc de la Remn te calendaros d'indisposats.A mi ningú m'ha posat cap pestanaga, el q ens fotrem es una ostia si seguim així.

#67 stanislau, Figueres, 16/01/2014 - 08:51

Conec la persona: es 1 professional dedicat al servei de bombers i molt que altres.Va obtenir el permis dl metge x practicar kitesurf. Precisament x ajudar la seva recuperació.Nomès es posava amb poc vent i no carregava pes ni feia salts. L'article esta fet per escandalitzar no han contrastat res.

#67.1 Joan, Pineda, 16/01/2014 - 11:01

Que acollones o què ???

#67.2 silvia, girona, 16/01/2014 - 12:30

Quina barra !! i a més ho paguem entre tots.
Si no que no sigui funcionari que aquests són els que han patit "crisi imaginària" doncs saben que no els fotaràn fora de la feina i no han patit la crisi, només els hi han abaixat el sou una mica, no com altres que l´han perdu
Neteja de funcionaris, ja!