Publicitat
Societat · 11 de Desembre de 2014. 13:24h.

"Era violència gratuïta"

Un dels seguidors del PSG agredits diu que "només volien pegar-nos i fer-nos mal"

"Era violència gratuïta"

Accessos al Camp Nou, ahir al vespre (Foto: TV3)

Guillaume, un dels seguidors del PSG agredits als voltants del Camp Nou, ha relatat a RAC-1 que van sortir del Camp Nou sobres les 22:30, “baixàvem l'Avinguda de les Corts i dos homes ens han atacat amb una violència increïble”. “Només volien pegar-nos i fer-nos mal”, ha afegit.

El seguidor de l’equip francès, que viu a Catalunya, ha explicat que “va ser en un carrer petit -carrer Felip de la Paz, cantonada amb el carrer Emèrita Augusta-, paral·lel a l'Avinguda de les Corts” i ha assenyalat que “la policia ja m'ha dit que és un carrer que s'ha d'evitar”.

"Van anar directament a pegar-nos -ha dit-. Van colpejar al meu amic a la cara i jo vaig intentar escapar-me. Després em vaig girar i vaig veure que el meu amic no podia escapar-se perquè ja els tenia a sobre. Després vaig tornar i van fugir”. 

L’aficionat del PSG -anava amb la samarreta del club francès- ha indicat que “no ens van robar res, només era violència gratuïta”. Sobre els agressors ha dit que “no portaven cap simbologia” i ha assenyalat que “quan van arribar em va semblar sentir que deien 'Visca el Barça’”. 

Finalment, ha assenyalat que “no vam ser l'únic cas d'ahir a la nit” perquè “a la comissaria vaig veure altres seguidors del PSG que tenien talls de ganivet a la mà i a l'esquena”. “Ahir hi va haver més agressions com aquesta”, ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#5 Josep, Barcelona (INDEPENDENTISME=VIOLENCIA), 11/12/2014 - 20:12

Así son los independentistas: Violentos, carentes de escrúpulos y necesitados de practicar la violencia gratuita contra los que no piensen como ellos

#5.1 mirk, bcn, 12/12/2014 - 08:47

fes-t´ho mirar noi, sembla que només eren 2, afortunadament. En canvi, els vostres comentaris plens de menyspreu i despreci cap a la gent que no pensa com vosaltres no tenen desperdici.

#5.2 Raül, Sant Celoni, 12/12/2014 - 08:56

És demostrar una gran ignorància vincular l'independentisme amb aquest tipus de violència. Aquest energúmens de ben segur que no hi tenen res a veure. A més, mai s'ha practicat la violència contra els qui no són independentistes, cadascú és lliure de pensar com vulgui.

#5.3 robertg, bcn, 12/12/2014 - 09:03

Fueron ratas españolistas los agresores. Como tu .

#5.4 pepe, bcn, 12/12/2014 - 09:45

Precisamente los casuals fcb, aficionados mas radicales del fc barcelona, son de ultra derecha española. Deja de llamarles rojos asquerosos.
Los casuals son hombres y luchan por su pais (españa) con lo que haga falta. Y si quieres te pasas por uno de nuestros bares antes de un partido...

#4 enric, barcelona, 11/12/2014 - 19:51

Al final resultarà que els agressors eren del Madrid... Com sempre, aquí, al nostre país, no passa rés. Deu ser allò que en deien "el oasis catalán"... Quina vergonya !!

#3 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 11/12/2014 - 16:49

Aquí l´única intenció es fer veure que a Catalunya hi ha soroll.I enlloc de veure que qui l´ha creat és Espanya a l´estranger volen fer-ho veure al revés.La llàstima és no haver pogut enganxar tan sols a un dels delinqüents.Rebin els ferits el meu suport total Aquí no hi ha res de futbol.

#3.1 Carles, Barcelona, 11/12/2014 - 17:14

Vaya confusión que tienes

#3.2 El mico de l'anís, Badalona, 11/12/2014 - 18:15

#3.1

Sí, però has pogut rebatir-lo amb arguments. Només has estat capaç de fer ús del «tú eres tonto».

#2 juan , Terrassa, 11/12/2014 - 16:13

Esto es obvio ninguna violencia es justificable y toda violencia es gratuita ,

#1 Jaume, Barcelona, 11/12/2014 - 14:02

Naturalment que era violència gratuïta. Barcelona està plena de grups de carrer amb ganes de barallar-se, com els anys 80, però ara no són pandilleros de tres al quart, són canis i quillos de varies etnies i procedències sense res millor a fer. I com fa lleig denunciar-ho ningú hi posa remei...

#1.1 Javi Pérez, Bcn, 11/12/2014 - 14:24

Espadaler y los Mossos dónde estaban ??? Y Trias ??? Ah claro....que son de cdc y solo dedican recursos al monotema. En qué estaría yo pensando ? No os preocupéis le decimos a Tv3 que aquí está la Subvención y q de esto no hablen y sigan con el monotema.

#1.2 Carles, Barcelona, 11/12/2014 - 16:29

Los Mossos estaban organizando el 9N. Ah no, calla, que eso ya fue y no tuvieron nada que ver... Tu te lees? No mezcles peras con manzanas, anda majo. Estamos hablando de un problema de violencia callejera. Falta policía en las calles? Sí, como en todas partes. El "monotema" lo sacas tu...