Publicitat
Societat · 7 de Novembre de 2013. 09:03h.

Errors de la Policia en el cas 'Benítez'

L'àudio de la conversa demostra errors en la transcripció del cos policial espanyol

L'enregistrament d'àudio de la trucada que va fer l'empresari Juan Andrés Benítez a la Guàrdia Urbana la nit que va morir ha estat tret a la llum per TV3. Benítez, des del carrer de l'Aurora, va demanar la presència de la Guàrdia Urbana i va reconèixer que estava sagnant. Això contradiu la versió de l'informe de la policia espanyola, que en la seva transcripció de la trucada no en diu res i, en lloc d'"estoy sangrando" diu "se están quedando".

Aquest extrem ja el va donar a conèixer dimecres al Parlament el conseller d'Interior, Ramon Espadaler, que va demanar als diputats que anessin amb "compte a criminalitzar i culpabilitzar, imputar i sentenciar" el cos dels Mossos d'Esquadra. A més, la transcripció de l'informe de la Policia Nacional contindria un altre error de transcripció, segons Interior, quan més endavant Benítez es refereix a la persona amb qui s'ha barallat.

La víctima afirma que li ha robat, que no es troba gaire bé, i després parlaria d'una "droga" que li fa perdre la "visió" momentàniament. En canvi, la Policia Nacional en el seu informe escriu que "aquesta persona" li ha fet perdre la "dicció" momentàniament.

Imatge de la detenció
Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#11 Josep, Lleida, 07/11/2013 - 14:27

Com sempre la policia espanyola manipulant proves i fent malament la seva feina, tot per intentar deixar en evidència el cos dels mossos d'esquadra, molt superior a la policia nacional a Catalunya. Policies analfabets en català i que en proutes feines saben parlar el seu únic idioma dignament..

#11.1 Reusenc, Reus, 07/11/2013 - 15:11

Ho diu el Pompeu Fabra en persona, pel que veig. Tot i que no hi veig gaire, doncs em sangrenels ulls amb aquest "proutes"

#11.2 El azote de los necios, Barcelona, España, 08/11/2013 - 09:59

Josep pero si los mossos d'esquadra existen gracias a la policía Nacional con décadas de profesionalidad ..sino serían seguretas simples y llanos,.el problema es que para superar el listón se están excediendo en abuso de autoridad y así no se compite con buenos profesionales....no te enteras pueble

#10 Flint, BCN, 07/11/2013 - 13:53

¿A que juega TV3? ¿Acaso el error en la transcripción exculpa a los agentes implicados? ¿Lo próximo que será? ¿Corregir las faltas de ortografía?...lamentable

#10.1 Pere Pagès, CATALONIA IS MOOOLT DIFERENT, 07/11/2013 - 14:22

JUEGA A LO DE SIEMPRE. QUE NO LO SABÉIS? A MINIPULAR!!! LUEGO HABLAN DE CANAL 9...

#8 Trias, Barcelona, 07/11/2013 - 12:36

Quant m'agradaria (a mi i amolts) que tot això fos una maniobra més per desprestigiar la nostra poicia i les nostres institucions i passar-los la ma per la cara, però l'estan cagant TANTES vegades que em fan dubtar.Tant de bó es pugui demostrar la ma dels espanyols per aquí....i els ridiculitzéssim

#7 Gerard del Clot, Donec Perficiam, 07/11/2013 - 11:58

Quina manipulació tan escandalosa de la policia espanyola ! res que no ens sorprengui ja.

#6 Pere Prats, Sants, 07/11/2013 - 11:24

És lamentable que no hi hagi ni un sol cos de policia, ni un sol responsable polític que sigui competent, algú pensa fer la seva feina correctament?

#6.1 palker, la pela es la pela, 08/11/2013 - 00:15

Mira que yo dudo hasta de que tu hagas bien la tuya, si es que tienes alguna feina majo o si tienes alguna competencia. Deja de generalizar, en todos los colectivos (politicos policiales o al que tu pertenezcaS) hay incompetentes pero son necesarios a pesar de ese ¿quizas el 1%?.