Publicitat
Societat · 6 de Maig de 2013. 11:33h.

"És un error donar-li tant protagonisme a Junqueras"

L'exdirector de la fundació de CDC creu que ERC portarà Mas "al fracàs total"

"És un error donar-li tant protagonisme a Junqueras"

Colomines, en una imatge d'arxiu

L'exdirector de la Catdem, Agustí Colomines, en una entrevista a El País, adverteix que "si CDC segueix la via que li està imposant ERC anirem al fracàs total". "A CDC hi ha o hi havia por que ERC tombi el Govern. Tanmateix, haurien de tenir present que Esquerra no té alternativa a recolzar aquest govern, pel que és CiU qui ha d'imposar el seu ritme", apunta.

"És un error donar-li tant protagonisme a Junqueras. CiU és un partit sobiranista moderat, que es diferencia d'ERC precisament per la seva moderació. Per tant, no pot abraçar la idea radical de l'altre", sosté.

Malgrat això, considera que el procés sobiranista només tindria marxa enrere "substituint els actuals dirigents de CiU. Però no veig qui podria emergir. Fins i tot l'esperança blanca, que era Recoder, està més morta que viva. I l'opció Fernández Teixidó té plom a les ales. O Josep Rull, que podria ser alternativa i ve de l'entorn de Recoder, no és precisament un sobiranista light. No hi ha marxa enrere; una altra cosa és que el procés tingui èxit".

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#27 Ventura, barcelona, 07/05/2013 - 17:57

Podriem agafar la Rahola i el Colomines i enviar.los a TeleMadrid, sempre despotricant d'ERC.
Espero què un dia d'aquests vagin a cara descoberta i declarin realment per a quí treballen, tot i que em sembla que els catalans ho estem començant a sospitar.

Salut i Repùblica Catalana!

#26 Cansat, Barna, 07/05/2013 - 08:41

El senyor Colomines té raó. Ja es veu!

#22 Gabriel, Barcelona, 06/05/2013 - 16:29

és un error donar-li tant protagonisme a aquesta persona que "ni viu ni deixa viure". La gent amb complexa de Talleyrand que se'n vagi a prendre vent...

#22.1 roger, badalona, 06/05/2013 - 17:23

Buffff com cansa aquest paio.Mare de Déu que pesat aquest Colomines!
Està com un llum aquest marxista.
Només viu de polemitzar amb aquesdta cara de ràbia que fot sempre.
Que faci un favor a l'independentisme i que es faci a una banda si us plau.

#22.2 Ventura, barcelona, 07/05/2013 - 17:51

marxista?
Deus referir-te al Grouxo Marx, per què què jo sapigue aquest home fà segles que abandonar el marxisme i es passar al capitalisme que tant agrada a les files de CiU, el de Eurovegas i les autopistes.

Salut i Repùblica Catalana Lliure!

#21 JosepPages(Cardedeu , VALLES ORIENTAL, 06/05/2013 - 16:04

El ultimo Fracaso que va tenir C.I.U. , va ser culpa de ARTUR MAS .. Per fer el PACTA C.I.U. I P.P. Duran 2 anys amb la SRA Camacho per el que va tenir UN FORT VOT DE CASTIG a les Eleccions Catalanes SI C.I.U. Esta al poder ara es gracias a E.R.C. cal recordar aixo he

#20 BEJOTA, BCN, 06/05/2013 - 14:59

A Catalunya hi ha un 34% d'independentistes, segons el CIS

Segons el darrer Baròmetre del CIS, que s'ha publicat aquest divendres, un 33,7% dels catalans creuen que Catalunya hauria de ser un estat independent. Aquesta és la resposta majoritària.

#20.1 tant que hi insisteixes, no ho deus tenir massa clar, 06/05/2013 - 18:36

Quan a TOTES les enquestes la pregunta s'ha fet amb només dues opcions de resposta, independència si o no....puja fins a un 50% d'indepes enfront d'un 30% d'unionistes....bye bye spain