Publicitat
Societat · 23 d'Abril de 2022. 18:22h.

Escarni a Vox per Sant Jordi

Un tertulià de Catalunya Ràdio entre els assistents

Escarni a Vox per Sant Jordi

La carpa de Vox a Barcelona amb motiu de la Diada de Sant Jordi ha patit un escarni aquest dissabte per part d'algunes de les persones que es trobaven a la capital catalana. Entre els assistents es trobava el tertulià de Catalunya Ràdio Marcel Vivet.

Un grup de persones ha increpat als afiliats i simpatitzants de Vox que es trobaven a la carpa amb crits de "fora, fora" i de "fora feixistes dels nostres barris". També s'ha pogut sentir alguns dels assistents com es dirigia als simpatitzants de la formació afirmant que "feu pudor" i acusant-los de "provocadors".

Vox tenia muntada la seva carpa per la Diada de Sant Jordi a la cantonada entre Rambla Catalunya i el carrer Rosselló, davant de la carpa de Demòcrates de Catalunya i la d'Òmnium Cultural.

Publicitat
Publicitat

40 Comentaris

Publicitat
#36 BEJOTA, bcn, 27/04/2022 - 12:15

VOX ES UN PARTIDO CONSERVADOR DE MANUAL COMO EL REPUBLICANO (USA) O TORY (U.K.) PERO ELIMINAR LAS AUTONÓMICAS . VOTADAS POR MAYORÍA ,SERIA IMPOSIBLE Y PELIGROSO .LAS DEMÁS ,JUNTO CON LAS COMPETENCIAS OBTENIDAS MEDIANTE CHANTAJE,SON REVISABLES.

#34 Guineu, Barna, 25/04/2022 - 11:32

Festa de la cultura pero aquets feixistes catalanistes ,de cultura y respecte als altres,en tenens molt poca.els hi ve de mena.

#33 Fanatic, BARNA, 25/04/2022 - 09:30

Hombre El Marcelino A podido salir del Water donde va con una foto de laura rosel en bikini alli se hace homenages por eso esta tan delgado

#31 Flanagan , Tabarnia City, 24/04/2022 - 16:13

Pero a este no le habían caído 5 años de trullo? Que hace en la calle porque con cinco vas pa dentro si o si.

#30 Logicademocratica, Badalona, 24/04/2022 - 15:42

Aneu matant toros i penjant estanqueres, que nosaltres seguirem amb llibres i roses. Contra barbarie, cultura.

#30.1 Nyordu de Tractòrieeeee, Osoneeeee, 24/04/2022 - 21:58

Molt ben dit, noi !!!!! Mira sino si n'és de maqueeeee la pureeeee cultureeeeee catalaneeeeeeee !!!!! :
https://i1.wp.com/www.vadebr aus.com/wp-content/uploads/201 6/09/Arrebola-5b.jpg
Cardoneeeee, l'ultim baluard de 1714!!!!!
Ni un pas enrereeeeee!!!!!

#30.2 pepe, andorra, 26/04/2022 - 10:53

el quijote, la anestesia epidural, el primer juego de ajedrez electrónico....En fin.....Maniqueismo, reduccionismo, cultura del odio, el algoritmo este, lo tiene todo. Solo le falta algo de espíritu humano, pero eso seria como pedirle honradez a un político.

#30.3 Nyordu de Tractòrieeeee, Osoneeeee, 27/04/2022 - 13:17

Perdoneu, no estic gaireee acostumat a les noveeeeees tecnologieeees, pero areeeee si que ho tenim:
https://i0.wp.com/www.vadebr aus.com/wp-content/uploads/201 5/09/Cardona-143p1-e1442265363 582.jpg?fit=500%2C334
Torus a Cardoneeeeee!!!!
Visqueeee la pureeee cultureeeee catalaneeeeee !!!!!
Ni un pas enrereeeee !!!

#30.4 pepe, Andorra, 28/04/2022 - 13:28

por cierto, un tal companys, era un gran aficionado a los toros, es mas, Barcelona ha sido la única ciudad española en contar con tres plazas de toros.......En fin, quien controla el pasado, controla el presente.....Como intentan hacer algunos con el disfraz de separata, siendo el mismo señor feudal de siempre, con ropajes modernos, eso si.