Escola en Català ha reclamat a través d'un SMS el vot per a Solidaritat Catalana per la Independència (SI). L'entitat ha assenyalat que "analitzats tots els programes electorals, Escola en Català recomana el vot per l'únic partit que proposa el català com a única llengua oficial: Solidaritat (SI)".
Aquesta circumstància ha provocat queixes entre els internautes del Twitter. Un usuari ha indicat que "rebo SMS d'Escola en Català demanant el vot per SI. Quina barra! Des del primer dia sabem que és una plataforma trampa per captar contactes!"
Una altra usuària deia que "Solidaritat ara m'envia un SMS com a Escola en Català demanant el vot. Això no és joc net ni legitim. Jo mai he donat les meves dades".
Des d'Escola en Català s'ha indicat, també a través de la xarxa, que "l'SMS l'enviem nosaltres. Tenim tot el dret de recomanar el vot a qui per nosaltres defensa millor el català".
"Els únics que van defensar la nostra proposta per blindar el català a escola per llei. I els únics que defensen el català (com a única) llengua oficial", han afegit.